וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש לפני יום הולדתו ה-42: ריבאלדו הודיע על פרישה

אחד השחקנים הגדולים בדורנו בחר לסיים קריירה מופלאה: "עם הרבה התמדה הצלחתי להגשים את החלום ולהפוך לטוב בעולם"

ריבאלדו שחקן ברצלונה בשנת 2000. GettyImages
אנחנו כבר מתגעגעים. ריבאלדו/GettyImages

אגדת הכדורגל ריבאלדו הודיע היום (שבת) באופן רשמי על פרישה ממשחק. כוכב נבחרת ברזיל לשעבר החליט לתלות את הנעליים חודש לפני יום הולדתו ה-42, ובחר לעשות כך בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו, כולל הודעה אישית: "עם דמעות בעיניים אני רוצה קודם כל להודות לאלוהים ולמשפחה שלי, ולהודות על התמיכה שקיבלתי ב-24 שנותי כשחקן. ההיסטוריה שלי כשחקן הגיעה לסיומה. אני חושב שבניתי קריירה נהדרת לאורך השנים. היו הרבה מכשולים ואכזבות, אבל היו עוד יותר הנאות, הישגים, צמיחה ושינויים. עם הרבה התמדה הצלחתי להגשים את החלום שלי והפכתי לשחקן הטוב בעולם".

כזכור, לפני פחות מחודש שיתף ריבאלדו פעולה עם בנו בן ה-18, כאשר עלה לכר הדשא של קבוצת מוג'י מירים בה הוא משמש כנשיא, והחליף מסירות במשחק שזכה לתשומת לב ציבורית רבה בברזיל. ביום ראשון, אגב, הוא הספיק לשחק את המשחק ה-900 בקריירה, גם כן במדי מוג'י מירים מהליגה השלישית כמובן, וזה בהחלט רגע לא רע להודיע על פרישה.

ריבאלדו נחשב לאחד השחקנים הגדולים בכדורגל העולמי בשני העשורים האחרונים. לאירופה הוא הגיע ב-1996/97, ואחרי עונה מצוינת בדפורטיבו לה קורוניה נדד לברצלונה, במדיה בילה חמש שנים נפלאות. הרגע הזכור ביותר שלו משם היה כמובן המספרת הבלתי נשכחת מול ולנסיה בתום עונת 2000/01, מספרת שהעניקה לבארסה כרטיס יקר לליגת האלופות. לאחר מכן עבר הברזילאי לאולימפיאקוס ומשם לאא"ק אתונה, ולפני ששב לברזיל לדמדומי הקרייר ההספיק לשחק גם בליגה הרוסית. בסך הכל, רשם ריבאלדו 509 הופעות רשמיות בקריירה בהן הבקיע 254. במדי נבחרת ברזיל מצא את הרשת 34 פעמים ב-74 הופעות.

בארון התארים שלו ניצבת בגאון בין היתר זכיה בליגת האלופות עם מילאן ב-2003, שתי אליפויות עם ברצלונה, שלוש עם אולימפיאקוס, וכמובן, זכיה בגביע העולמי עם נבחרת ברזיל ב-2002. ב-1999 נבחר לשחקן השנה בכדורגל העולמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בשנה שעברה הבן של ריבאלדו שחזר את המספרת המפורסמת של אביו

  • עוד באותו נושא:
  • ריבאלדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully