וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון - מכבי חיפה: משומר וקטן חוזרים לסגל

המגן והקפטן התאוששו ועשויים לפתוח (א' 20:15, ספ'1 ו-HD). המארחים בטוחים: "לנו המשחק הזה חשוב יותר. לא נרד"

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: שבעה. מכבי חיפה מובילה 1:3 בניצחונות ועוד שלושה משחקים נגמרו בתיקו.

* מכבי חיפה עדיין לא ניצחה את רמת השרון בחוץ. פעם אחת החבר'ה ממורשה ניצחו, שני משחקים נגמרו בתיקו.

זה משחק הבית ה-50 של רמת השרון בליגת העל. עד כה היא השיגה 16 ניצחונות, 10 תיקו ו-23 הפסדים. מאזן השערים שלה הוא 64:48 ואחוז ההצלחה הוא 39.46.

* רמת השרון הרבה יותר טובה במשחקים שנערכים לא בשבת: בארבע הפעמים הקודמות בהן שיחקה בראשון או בשני היא הפסידה רק פעם אחת ולקחה חמש נקודות (41.6 אחוזי הצלחה). בשבת אחוז ההצלחה שלה הוא 23.8. פער משמעותי.

* מכבי חיפה לא ניצחה מחוץ לחיפה (הניצחון בדרבי היה במשחק חוץ, אבל זה שוחק בקרית אליעזר) מאז 7.12.2013, אז הקורבן הייתה בני יהודה.

* השופט אלון יפת יחגוג 300 הופעות בליגת העל. יפת החל לשפוט ב-96/97 ויש לו מספרים יפים: 118 ניצחונות לקבוצות הבית, 94 לקבוצות החוץ, 87 תיקו. 700 שערים נכבשו במשחקים בהם שפט (2.34 למשחק), הוא שלף 88 אדומים ושרק ל-80 פנדלים.

נתונים: אתר דריבליסט

שופט אלון יפת. קובי אליהו
הופעה 300 בליגת העל. אלון יפת/קובי אליהו

הפועל ניר רמת השרון:

ברמת השרון שאבו עידוד רב מהמשחק במושבה נגד מכבי פתח תקוה בשבוע שעבר (3:3). מעבר לכך שהקבוצה השוותה בדקה ה-90, הצוות המקצועי והשחקנים משוכנעים כי היכולת העדיפה והחזרה לכושר של שחקני מפתח כמו בן רייכרט, קני סייף ובן בן יאיר יהיו היתרון הגדול ביותר של הקבוצה לקראת המאבקים בפלייאוף התחתון. אחד השחקנים לא התבייש לומר: "אנחנו טובים יותר מהתחתית ונבוא לכל משחק כדי לנצח ולאסוף את הנקודות שצריך כדי להישאר. לא נרד ליגה".

לקראת מכבי חיפה, המאמן חיים שאבו לא מתכנן שינויים בהרכב, אם כי יחליט סופית רק לקראת המשחק. המאמן אמר לשחקניו: "המשחק הזה חשוב עבורנו יותר מאשר לחיפה. אם נבוא נחושים כמו שבאנו בשבוע שעבר פרט לפתיחה הרעה אין שום סיבה שלא ננצח. חיפה קבוצה טובה, אבל זה מסוג המשחקים שמי שרוצה יותר מנצח".

מכבי חיפה:

בצל סערת רובן ראיוס-רפי דהן, מכבי חיפה תחתום מחר (ראשון, 20:15, ספורט1 ו-HD) את משחקיה בעונה הסדירה של ליגת העל, כאשר תתארח אצל הפועל ניר רמת השרון מהתחתית. כזכור, במפגש הקודם בין השתיים חילצה רמת השרון 1:1 בקרית אליעזר וחגגה שער היסטורי במשחקי החוץ שלה מול הירוקים. ניצחון באצטדיון גרונדמן יבטיח לירוקים לפחות את המקום הרביעי לקראת הפלייאוף העליון, ואפילו את המקום השלישי אם עירוני קרית שמונה תפסיד הערב לבני יהודה.

רובן ראיוס צפוי לנחות היום בלילה בישראל ולהצטרף חזרה לאימוני הקבוצה. הקשר הספרדי צפוי לעמוד לדין משמעתי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ביום רביעי, כשלא מן הנמנע שגם הקבוצה תעמיד אותו בפני ועדת משמעת פנימית. ראיוס המורחק וסארי פלאח המוצהב ייעדרו מהסגל של אריק בנאדו, אליו חוזרים אחרי פציעות אייל משומר והקפטן יניב קטן. השניים אף צפויים לשוב אל ההרכב הראשון של הקבוצה, יחד עם הבלם הבוסני אדין צוצאליץ' שיקבל הזדמנות מחודשת אחרי כחודשיים.

הקשר גוסטבו בוקולי התייחס למשחק הצפוי ואמר: "אנחנו יודעים מה המצב, אנחנו לא משחקים טוב ובגלל זה לא צוברים נקודות. אנחנו צריכים לעבוד קשה. זה לא זמן לדיבורים. אנחנו צריכים לעשות את העבודה במשחק נגד רמת השרון".

שחקני מכבי חיפה יניב קטן, אביחי ידין, אייל משומר. אדריאן הרבשטיין
ישובו יחד להרכב? יניב קטן ואייל משומר עם אביחי ידין/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

הפועל ניר רמת השרון: קני סייף

הקשר נמצא בתקופה מעולה. הוא משחק מצוין, מבקיע, מבשל וזוכה למחמאות מכל עבר. אחרי שהשם שלו עלה לכותרות גם היריבות יתייחסו אליו בהתאם, וכבר מחר בנאדו ידרוש משחקניו לשים עליו עין ולא לתת לו יותר מדי חופש. המבחן האמיתי של קני סייף מתחיל עכשיו.

מכבי חיפה: אמיר אדרי

השוער שתפס את מקומו בהרכב שומע כל העת דיבורים על כך שבחיפה מחפשים שוער זר שישמש כשוער ראשון בעונה הבאה ואף הנחיתו את מייקל טורנס הדני למבחנים. דווקא בתקופה כזו אדרי יהיה חייב להפגין תצוגות מוצלחות עד סוף העונה כדי לאותת ליעקב שחר ולמאמן שיהיה בעונה הבאה שהוא ראוי להמשיך כשוער הראשון.

קני סייף שחקן הפועל ניר רמת השרון מול צחי גיגי שוער מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
המבחן מתחיל עכשיו. קני סייף/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, אבי סטרול, ריף פרץ, אורי שטרית, בן רייכרט, תום מנשרוב, יוסי שבחון, קני סייף, בן בן יאיר, אמיר האדזיץ'.

מכבי חיפה: אמיר אדרי, אייל משומר, אדין צוצאליץ?, דקל קינן, טאלב טואטחה, אביחי ידין, גוסטבו בוקולי, חן עזרא, יניב קטן, אלון תורג?מן, תמאש פרישקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully