וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שחר הירש חתם לשלוש שנים

13.3.2014 / 13:50

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, החלוץ מצטרף: "כבוד גדול עבורי לחזור למועדון שבו גדלתי". ראיוס: עד תחילת השבוע אשוב

one

שחר הירש חתם היום (חמישי) לשלוש שנים במכבי חיפה ובכך הפך לרכש הראשון של הירוקים לקראת העונה הבאה. הירש, שחקנה של הפועל חיפה שמשחק כמושאל בהפועל עפולה, גדל במחלקת הנוער של הירוקים וכעת הוא סוגר מעגל בגיל 21. העונה כבש הירש 16 שערים בכל המסגרות ונחשב לשחקן מוביל בעפולה. היום הוא חתם על חוזהו במשרדי המועדון באמצעות סוכניו, גלעד קצב ואדם קידן. הירש אמר לאחר החתימה לאתר הרשמי: "זה כבוד גדול בשבילי לחזור למכבי חיפה, מועדון שגדלתי בו. כל כולי כעת הוא בהפועל עפולה ומה שמעניין אותי היא שתישאר בליגה".

שחר הירש שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, האתר הרשמי, מערכת וואלה! NEWS
הרכש הראשון. שחר הירש עם סוכניו גלעד קצב ואדם קידן/מערכת וואלה! NEWS, מכבי חיפה, האתר הרשמי

אירועי המשחק האחרון מול בני יהודה עדיין מעסיקים את מכבי חיפה, שממתינה לשובו של רובן ראיוס מספרד על מנת שייפגש עם ראשי המועדון לפני ועדת המשמעת בעניינו שתתקיים ביום רביעי. השחקן, שעל פי דיווחים ביוון מבוקש בפאוק סלוניקי, מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות. בצל דבריו של גוסטבו בוקולי אמש ("ראיוס חושש לחזור לישראל"), ראיוס הודיע אתמול לראשי המועדון כי ישוב לארץ בין שבת לראשון ובכוונתו אף לשוחח עם רפי דהן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רובן ראיוס, שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ראיוס/אדריאן הרבשטיין

כפי שפורסם אתמול, חיפה אמורה לשלוח בשבוע הבא מכתב המבשר למגן שמואל שיימן על מימוש האופציה לשנתיים נוספות. המגן טרם קיבל הודעה על כך. בעסקת שון ויסמן נרשמה התקדמות מסוימת וההערכה היא שהיא תיחתם תוך מספר ימים.

השוער הדני מיכאל טורנס לא הגיע לאימון אתמול ואמור להתחיל להיבחן היום. הוא ישהה כעשרה ימים בישראל. בהמשך צפויים להגיע שני שוערים נוספים למבחנים. סארי פלאח לא ישחק מול רמת השרון בשל צבירת כרטיסים צהובים. אדין צוצאליץ' צפוי לפתוח במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully