וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אלבס צפוי לעזוב את ברצלונה, וידאל מתקרב?

ההגנה ממשיכה להתפזר: המגן הברזילאי ביקש מסוכניו לחפש קבוצה, בנעטיה מועמד. קשר יובה עשוי להגיע בטרייד על סאנצ'ס. מחירי הכרטיסים לקלאסיקו שוברים שיאים

שחקן ברצלונה דני אלבס. רויטרס
ההגנה ממשיכה להתפרק. אלבס/רויטרס

לא משנה איך תיגמר העונה הנוכחית וכמה תארים חדשים, אם בכלל, יכנסו לארון העמוס של ברצלונה, לכולם בקטאלוניה ברור שהקבוצה תעבור טלטלה רצינית בפגרה הקרובה.

השוער ויקטור ואלדס והבלם קרלס פויול כבר הודיעו על עזיבה, מעמדו של המאמן טאטה מרטינו לא ברור והוא מבוקש ככל הנראה בנבחרת ארגנטינה ואילו אמש (שישי) דווח על קשיים ופערים משמעותיים במשא ומתן עם הכוכב הגדול מכולם, ליאונל מסי.

ארתורו וידאל שחקן יובנטוס חוגג. GettyImages
בדרך לברצלונה? וידאל/GettyImages

אבל זה לא הכול. ב"ספורט" הקטאלני מדווחים שחבר שלישי בחוליית ההגנה של בארסה עומד לעזוב את המועדון. מדובר במגן הברזילאי דני אלבס, שכבר נתן הוראה לסוכניו למצוא עבורו קבוצה חדשה. מעבר לעובדה שהשחקן מעוניין לעזוב, בברצלונה בונים מאוד על הכסף שייכנס ממכירתו, כך שהמצב נראה בלתי ניתן לשינוי נכון להיום.

בינואר נחשף בספרד כי בעוד אלבס טוען שהחוזה שלו מסתיים בתום העונה הבאה, בקבוצה אומרים שיש להם אופציה להאריך את החוזה בעונה נוספת. שני הצדדים החליטו לשמור על שקט תעשייתי עד לסיום העונה הנוכחית, אולם ייתכן קיץ מאוד לא רגוע בגיזרה הזו. מי שמוזכר כמועמד מוביל לחזק את חוליית ההגנה שתצטרך להיבנות מחדש, הוא הבלם המרוקני של רומא, מהאדי בנעטיה.

מעבר לכך, כמו תמיד, בברצלונה חושבים גם על החלק הקדמי ומרכזים את מרבית הכוחות שלהם בארתורו וידאל. באירופה טוענים כי יובנטוס החליטה למכור את הצ'יליאני הנהדר שלה, כדי לממן את השארתו של פול פוגבה. וידאל מצידו, מעוניין לעבור לקבוצה גדולה יותר מאשר אלופת איטליה ולהתחרות על ליגת האלופות והגברת הזקנה קבעה תג מחיר ותמכור אותו ב-50 מיליון דולר למי שתהיה מוכנה לשלם. כמעט כל קבוצה גדולה באירופה עומדת בתור, אבל בברצלונה מאמינים בכוחם ומתכוונים להציע עסקת חליפין במסגרתה צ'יליאני אחר, אלכסיס סאנצ'ס, יעשה את דרכו לטורינו. יובנטוס כבר הביעה בעבר עניין רב בסאנצ'ס, שהגיע לברצלונה מאודינזה האיטלקית.

עוד בענייני ברצלונה, וריאל מדריד: בספרד מדווחים כי מחירי הכרטיסים לקראת הקלאסיקו, שייערך ביום ראשון הבא בסנטיאגו ברנבאו, שוברים כל שיא אפשרי. הכרטיס הכי זול עומד נכון לרגע זה על 70 יורו (337 ש"ח) לכיסא בחלק העליון של האצטדיון, מאחורי השער. הכרטיס הכי יקר, במרכז היציע, מגיע כבר ל-340 יורו (1,638 ש"ח). בינתיים, רק חברי המועדון רשאים לקנות כרטיסים וביום שני ייצאו למכירה כל הכרטיסים שיישארו למשחק.

”פער של 45 מיליון יורו במו"מ בין מסי לברצלונה”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully