וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: דג'וקוביץ' מול איזנר בחצי הגמר

הסרבי הביס את הצרפתי ז'וליאן בנטו 1:6, 3:6 ויפגוש את האמריקאי, שגבר על גולביס. נשים: רדוואנסקה מול פנטה בגמר

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. Mark J. Terrill, AP
קצת יותר משעה של עבודה. דג'וקוביץ'/AP, Mark J. Terrill

טורניר אינדיאן וולס שבקליפרוניה נכנס לשלביו הגבוהים, והלילה (בין שישי לשבת) הבטיח נובאק דג'וקוביץ' את מקומו בשלב חצי הגמר, לאחר שניצח את הצרפתי ז'וליאן בנטו בתוצאה 1:6, 3:6. דג'וקוביץ' יפגוש את המנצח בין ג'ון איזנר לארנסט גולביס.

דג'וקוביץ' רשם במשחקון הרביעי של המערכה הראשונה שבירה, המשיך ל-1:4 ורשם שבירה נוספת בטרם השלים 1:6 קליל במערכה בתוך 29 דקות בלבד. המערכה השנייה הייתה קשה יותר, והשניים שמרו על ההגשות. במשחקון השביעי נולה הצליחה לשבור את יריבו, עלה ל-3:4, לא שמט את ההגשה, ובמשחקון התשיעי רשם שבירה נוספת בדרך ל-3:6 במערכה השנייה.

נולה יפגוש בפיינל פור את האמריקאי ג'ון איזנר (12 בטורניר), ששימח את הקהל המקומי עם 6:7 (4), 6:7 (3) דרמטי ביותר על הלטבי ארנסט גולביס (20 בטורניר). חצי הגמר השני כבר נקבע ויפגיש בין רוג'ר פדרר (7 בטורניר) לאלכסנדר דולגופולוב (28 בטורניר).

פלאביה פנטה טניסאית איטלקיה. AP
ניצחון יוקרתי. פנטה/AP

אצל הנשים, כבר יש לנו שתי פיינליסטיות. פלאביה פנטה האיטלקיה התעלתה. המדורגת 20 בטורניר הפתיעה את המדורגת הבכירה באינדיאן וולס, הסינית נה לי, עם 6:7 (5), 3:6 אחרי 1:49 שעה. פנטה ניצלה עד תום תשע שגיאות כפולות של הסינית והיא תפגוש בגמר את המדורגת 2 בטורניר, אגניישקה רדוואנסקה, שניצחה 3:6, 4:6 בשעה ו-24 דקות את המדורגת שישית, סימונה האלפ הרומניה. רדוואנסקה חבטה שלושה אייסים, בעוד האלפ ביצעה ארבעה שגיאות כפולות ונשברה ארבע פעמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully