וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אס"א ניצחה בקרב התחתית, סטטוס קוו בצמרת

גברה 22:23 על רחובות. המוליכה מכבי ת"א שבה לנצח עם 26:32 על חולון, ניצחונות גם לשתי הקבוצות מראשל"צ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אס"א קיבלה קצת אוויר. אלירן מצקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

המחזור ה-20 בליגת הכדוריד אמנם לא סיפק שינויי דירוג בצמרת ובתחתית, אך היה רווי מאבקים ודרמות וחידד את הפערים בתחתית. אס"א תל אביב אירחה את רחובות למשחק בעל חשיבות גדולה בתחתית, וניצחה 22:23. בזכות הניצחון אס"א פתחה פער של ארבע נקודות מהקו האדום. המוליכה מכבי תל אביב שבה לנצח אחרי ההפסד במחזור הקודם להרצליה עם 26:32 על חולון. האלופה הפועל ראשון לציון הבטיחה לעצמה את המקום השני בסיום העונה אחרי ניצחון על 26:30 על א.ס רמת השרון. השלישית מכבי ראשון לציון ניצחה בחוץ את הפועל אשדוד 22:27.

נובאק בוסקוביץ' שחקן מכבי תל אביב כדוריד. ברני ארדוב
חזר לנצח. נובאק בוסקוביץ'/ברני ארדוב

מכבי תל אביב - מ.כ חולון 26:32

אחרי שהפסידה במחזור הקודם להרצליה לראשונה העונה, מוליכת הטבלה שבה למסלול הניצחונות ולא מעדה במפגש מול החולונים. המחצית הראשונה הייתה צמודה והסתיימה ב-11:12 למארחת, בהמשך שחקניו של אבי רש התגברו על חסרונם של בויאן בוטוליה ושל האחים מטלון, ולמרות פציעתו של סשה בזברחני הצליחו לפתוח פער ולשמור עליו עד לסיום. במכבי ת"א בלט נובאק בוסקוביץ' עם 7 שערים, כאשר טל בלכר הוסיף 6 ורנן לנדסמן 5.

אס"א תל אביב - עירוני רחובות 22:23

קרב התחתית המרתק הסתיים בניצחונה של המארחת, שהתרחקה מהקו האדום גם בזכות הפסדה של קריית אונו לקריית מוצקין. הסיום היה דרמטי. ולד גלן כבש שני שערים רצופים מהפינה והשווה ל-20:20 בדקה ה-53, אחרי שרחובות נתקעה על 5 שערים ב-20 הדקות הראשונות של המחצית השנייה. שאולי סער ודן טפר סיפקו בין לבין עצירות טובות, עד שאלירן מצקי קבע 20:21. אס"א לקחה פסק זמן אותו העביר דני טורקניץ, ורחובות המשיכה לאבד כדורים ואת הראש. מצקי קבע בפנדל 20:22, אחרי הכשלה של יובל כץ והרחקה לשתי דקות של ולד גלן. רחובות המשיכה לאבד כדורים, ולמזלה עוד היה לה את שאולי סער בשער ביום מצוין. מצקי בשער שלישי רצוף ושני בפנדל העלה אותה ל-20:23, שתי דקות לסיום.

ערן שור סחט פנדל, וצ'וקוהאמיקה דייק מול מישה לוין וצימק ל-21:23. טורקניץ לקח פסק זמן אחרון. ולד גלן הורחק באדום לאחר עבירה שהחלה בכלל על ידי צ'וקוהאמיקה על עידו טוראל. אלון זיו חטף כדור ומסר לשחר לוין שצימק במתפרצת ל-22:23, 45 שניות לסיום. שאולי סער סיפק עצירה נהדרת, אבל רחובות לא הצליחה להשיג שיוויון בשניות הסיום. אלירן מצקי 6, יוסי אפו ויובל כץ 4 כל אחד בלטו באס"א, אמי צ'וקוהאמיקה 8 (7 בפנדלים) ואלון זיו עם 4 שערים בלטו ברחובות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיום מותח ומתוק. מישה לוין/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל ראשון לציון - א.ס רמת השרון 26:30

האלופה מבטיחה לעצמה את המקום השני בליגה. רמת השרון יורדת למקום ה-8 ולפחות מעשית מבטיחה מקום בפליאוף העליון. הפתיחה הייתה של האדומים עם 5:10, רמת השרון חזרה למשחק במחצית השנייה עד כדי פיגור של שני שערים. הדקות האחרונות היו צמודות. עידן מימון וטל הרשקוביץ הובילו את מבקיעי האלופה עם 5 כ"א.

הפועל אשדוד - מכבי ראשון לציון 27:22

המחצית הראשונה הייתה מצוינת מבחינת המקומיים, שכבר פנטזו על הפתעה, אך לא יכלה למחזיקת הגביע, ואשדוד שוב חזרה בעקבות ההפסד לאזור המסוכן בתחתית. מכבי ראשל"צ מבחינתה תסיים את הליגה הסדירה במקום השלישי.

עידן מימון שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד. ברני ארדוב
הבטיח את המקום השני. מימון/ברני ארדוב

א.כ נס ציונה - בני הרצליה 25:26

הכתומים הובילו מהפתיחה, ועלו ליתרון משמעותי של 22:26 שלוש דקות לסיום, אבל כמו שקרה להם ביותר מדי משחקים העונה - הגיעה הדרמה בסיום. הרצליה חזרה בדקה האחרונה ל-26:25, עמית כהן החטיא - ובני אינגל מאמן הרצליה לקח פסק זמן 21 שניות לסיום. ברק פריד מנס ציונה הספיק לספוג כרטיס אדום, וערן רויטר נעצר שתי שניות לסיום על ידי ניב פישלוביץ.

הפועל קרית אונו - מכבי קרית מוצקין 34:25

המארחים קיוו להפתיע, אבל ההפסד סיבך אותם מתחת לקו האדום ועתה הם רחוקים מאס"א תל אביב מרחק של ארבע נקודות. ולדי קופמן כיכב במוצקים עם 10 שערים, ברק עמר ואיתי גושן הוסיפו 7 כל אחד. גיל חרפק ומילוש לואניצ'יץ' עם 6 שערים כל אחד הצטיינו בשורות המפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully