וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 הארכות וסל ניצחון משוגע: משחק התיכונים המטורף

מאמן שהורה לשחקניו לכדרר ולהעביר את הזמן, ארבע הארכות שבשתיים מהן לא נקלעה אף נקודה, סל ניצחון משוגע ושדרן שצורח. משחק תיכונים במינסוטה סיפק כמה שיאי ביזאר, צפו בסל שהכריע עם הבאזר

סל כדורסל. Andy Lyons, GettyImages
במשך יותר משתי הארכות הרשת לא זזה/GettyImages, Andy Lyons

ליגות התיכונים בארצות הברית יודעות לספק דרמות למכביר, אבל סיום כזה של משחק ספק אם נראה בשנים האחרונות. תיכון הופקינס שיחק נגד תיכון שאקופי במסגרת אחת מליגת התיכונים של מינסוטה באולם של מינסוטה טימברוולבס מה-NBA. מה היה שם? ארבע הארכות, שתיים מהן הזויות, סל ניצחון משוגע ושדרן שצורח מהתרגשות.

אחרי שוויון 40:40 בתום הזמן החוקי, הלכו שתי הקבוצות להארכה. מאמן תיכון הופקינס קן נובאק ידע ששחקניו תפסו יום רע של קליעה והורה להם להעביר את הזמן. אין שעון זריקות בליגת התיכונים של מינסוטה, כך ששחקני תיכון הופקינס התמסרו והתמסרו, ולא נקלעה אף נקודה. "בשלוש הדקות האחרונות של הזמן החוקי ובשתי ההארכות הראשונות השחקנים רק כדררו, התמסרו ושמרו אזורית", נכתב ב"בליצ'ר ריפורט" על המשחק. בהארכה השלישית סוף סוף העניינים התחילו לזוז. תיכון שאקופי עלה פעמיים ליתרון של שלוש נקודות, אולם שחקני תיכון הופקינס הצליחו להשוות ל-46:46 ושלחו את המשחק להארכה רביעית. בהארכה הזאת לא נקלעו נקודות, עד ששחקן תיכון הופקינס אמיר קופיי הצילח לקלוע סל מחצי מגרש עם הבאזר, ולשלוח את חבריו לחגיגות על הפרקט עם כרטיס לגמר האזורי ביד.

צפו בסל הניצחון שחתם את המשחק הביזארי

  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully