וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל סטארידג': "אני קורא לג'רארד 'ג'יימס בונד'"

חלוץ ליברפול הסביר: "הוא יכול לעשות הכול. מגיע לו לזכות באליפות". לקראת המונדיאל: "אגנוב לסוארס את הנעליים"

חלוץ ליברפול, דניאל סטארידג', נמצא בתקופה הטובה ביותר בקריירה שלו. אחרי שלא הצליח לבסס את מעמדו כשחקן חשוב במנצ'סטר סיטי ומאוחר יותר בצ'לסי, החלוץ פורח במרסיסייד ומשמש בורג משמעותי מאוד בעונה טובה מאוד של האדומים. סטארידג' כבש העונה 18 שערי ליגה. רצף שבעת המשחקים הרצופים בהם הוא מצא את הרשת אמנם נקטע בניצחון 0:3 על סאות'המפטון (בו הוא בישל), אבל ארבעה ימים לאחר מכן הוא כבש את השער היחיד בניצחון של נבחרת אנגליה על נבחרת דנמרק במשחק רעים.

סטארידג' הגיע אתמול לאירוע בו הגביע העולמי הוצג בלונדון, כחלק מהמסע חובק העולם שלו שהתחיל ויסתיים בברזיל. "היו ימים, רק לפני שנתיים, בהם הייתי בטוח שאני עומד לאבד את הכדורגל. לא אהבתי אותו יותר כשישבתי על הספסל של צ'לסי", הוא סיפר ל"מירור", "כשעמדתי ליד הגביע וחשבתי על כך שאולי אני אשחק במונדיאל, זה גרם לי להעריך את המסע שעברתי".

החלוץ המצוין גם שפע מחמאות לקפטן של ליברפול: "אני קורא לסטיבן ג'רארד 'ג'יימס בונד'. הוא לא אוהב את זה, אבל אני מכנה אותו ככה כי הוא יכול לעשות הכול. צריך לראות אותו באימונים מדי יום כדי להאמין מה הוא מסוגל לעשות. אם יש שחקן שמגיע לו לזכות באליפות ובגביע העולמי זה סטיבן ג'רארד".

בטורניר בקיץ, אנגליה תשחק בין היתר נגד אורוגוואי וסטארידג' (בהנחה שיהיה בריא ויכלל בסגל) יפגוש שני חברים מליברפול: סבסטיאן קואטס ולואיס סוארס. "לואיס הוא שחקן על וחבר טוב. כשהעונה תסתיים אני אגנוב לו את כל הנעליים ומגיני העצם", הוא התבדח והוסיף: "זה סימן טוב שבשבוע שעבר פתחו חמישה שחקנים של ליברפול בהרכב של הנבחרת במשחק הידידות נגד דנמרק. התקדמתי ביחד עם ג'ורדן הנדרסון דרך הנבחרות הצעירות, ראהים סטרלינג הוא כמו אח קטן שלי, גלן ג'ונסון הוא שחקן מצוין וכמובן שיש את ג'יימס בונד".

שחקני ליברפול, דניאל סטארידג', סטיבן ג'רארד. AP
"צריך לראות מה הוא עושה באימונים". סטארידג' עם ג'רארד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully