וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: וינס וילפורק ביקש להשתחרר מניו אינגלנד

13.3.2014 / 22:10

כוכב ההגנה של הפטריוטס רוצה לעזוב, ג'סטין טאק עבר לאוקלנד, ג'יימס האריסון שוחרר מסינסי, באבין ממשיך בג'קסונוויל

וינס וילפורק ניו אינגלנד פטריוטס. AP
סוף הרומן. וילפורק/AP

שוק השחקנים החופשיים ב-NFL ממשיך ללהוט ואנחנו מנסים לעמוד בקצב החדשות המרתקות מכיוון הליגה. הערב (חמישי) נודע כי וינס וילפורק, התאקל ההגנתי ואחד הסמלים הגדולים ביותר של ניו אינגלנד בעשור האחרון, ביקש מהמועדון לשחרר אותו.

הקבוצה פנתה לאחרונה לוילפורק, שהיה פצוע כמעט לכל אורך העונה החולפת, במטרה להאריך את חוזהו שאמור להסתיים בתום העונה הקרובה, אולם נראה כי השחקן מעוניין להמשיך לתחנה חדשה.

* שחקן הגנה בולט אחר, ג'סטין טאק, לא חיכה יותר להצעה משופרת מכיוון ניו יורק ג'איינטס ועזב את התפוח הגדול כדי להצטרף לאוקלנד. הוא יקבל 11 מיליון דולר בשנתיים הבאות בתפוח הגדול.

* אחרי שנה אחת בלבד במדי סינסינטי, אליה הגיע בתום עשור בפיטסבורג, שוחרר מהבנגאלס הליינבקר הקשוח ג'יימס האריסון ובגיל 35 הוא יחפש לעצמו קבוצה חדשה. "תודה לאוהדי הבנגאלס על התמיכה לאורך העונה. היה לי כיף גדול בסינסינטי", צייץ האריסון.

* ג'ייסון באבין ממשיך בג'קסונוויל. האנד ההגנתי חתם לשלוש שנים נוספות במועדון מצפון פלורידה, אליו הגיע מפילדלפיה באמצע עונת 2012.

* ניו אינגלנד עשויה לצרף את ברנדון בראונר. מגן הפינה מסיאטל מושעה לארבעת המשחקים הראשונים של העונה בשל שימוש בחומרים אסורים, אולם על פי אדם שפטר מ-ESPN, גורם המקורב לפטריוטס אמר: "בראונר רוצה להיות בניו אינגלנד". גם וושינגטון בתמונה.

* ג'ייסון האצ'ר, שחקן קו ההגנה של דאלאס בשמונה השנים האחרונות, מצטרף לרדסקינס תמורת 27.5 מיליון דולר לארבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully