וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריוויס בפטריוטס, דקר בג'טס, טייט בדטרויט

13.3.2014 / 9:45

מסכת ההחתמות ב-NFL נמשכת. ניו אינגלנד סיכמה עם מגן הפינה ששוחרר מטמפה ביי, התופס מדנבר מגיע לניו יורק

דארל ריוויס שחקן טמפה ביי באקנירס. Paul Sancya, AP
עובר לנמסיס. דארל ריוויס/AP, Paul Sancya

אקיב טאליב עזב את ניו אינגלנד פטריוטס וחתם בדנבר, דארל ריוויס שוחרר מטמפה ביי. מכאן, הדרך לחיבור בין הצדדים הייתה קצרה. ריוויס, עד לעבר הלא רחוק הנמסיס של הפטריוטס, סיכם לעונה על חוזה של 12 מיליון דולר. ריוויס הועבר לטמפה ביי מהג'טס לפני הדראפט של 2013 ושוחרר עקב רצון הבאקנירס לפנות מקום בתקרת השכר.

דארן ספרולס יעבור בטרייד מניו אורלינס לפילדלפיה, תמורת בחירת סיבוב חמישי בדראפט, כך פורסם ב-ESPN. עוד אתמול אמר הרץ האחורי: "אני לא יודע לאן הם ישלחו אותי כי אין לי שליטה על זה, ואני רוצה לבחור את היעד". אבל הסיינטס כנראה בחרו בשבילו. ספרולס היה אחד השחקנים הכי שמישים בהתקפה של הסיינטס בשלוש העונות האחרונות, אחרי שהגיע מסן דייגו. במאזנו 1,067 יארדים על הקרקע, 1,981 יארדים בתפיסות ו-21 טאצ'דאונים. ב-2011 הוא קבע שיא NFL עם 2,696 יארדים כוללים. למרות הירידה ביכולתו בעונה שעברה, הוא לבטח יעשיר עוד יותר את ההתקפה הנפיצה של צ'יפ קלי.

הג'טס רשמו מהלך גדול כשצירפו את התופס אריק דקר שמגיע מדנבר. דקר ישתכר 36 מיליון דולר, 15 מהם מובטחים, בחמש השנים הקרובות.

גולדן טייט מצטרף לדטרויט. התופס, ששיחק עד כה לאורך הקריירה בסיאטל, חתם בעיר המכוניות וינסה לתת תגבור לקלווין ג'ונסון וההתקפה האווירית.

קליבלנד בונה את עצמה מחדש בעמדת הקוורטרבק, ושחררה את ברנדון ווידן וג'ייסון קמפבל. ווידן, בחירת סיבוב ראשון בדראפט 2012, שרד שנתיים בלבד בבראונס.

טמפה ביי צירפה את הקוורטרבק ג'וש מק'קאון, שירוויח בשורותיה עשרה מיליון דולר בשנתיים.

ובאריזונה, הוגשו שני כתבי אישום נוספים כנגד דארן שארפר, החשוד בפעולות אינוס במדינות שונות.

אריק דקר דנבר ברונקוס. Peter Aiken, GettyImages
יתפוס כדורים במדולנדס. דקר/GettyImages, Peter Aiken

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully