וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ניצחון דרמטי לגלאטסראיי בקובאן

מכבי ת"א קרובה לטופ 8: ארויו העניק לטורקים 66:67 וסיבך את הרוסים בקרב על ההצלבה. ברצלונה מושלמת אחרי 58:70 על אלופת אירופה אולימפיאקוס, שמתרחקת מהשלב הבא. אפס - פאו 60:65 (בהארכה)

חואן קרלוס נבארו, ברצלונה בכדורסל. GettyImages
שיאן המשחקים ביורוליג, ועדיין עם מאזן מושלם. נבארו/GettyImages

המחזור העשירי בשלב הטופ 16 של היורוליג ננעל ביום שישי עם שלושה משחקים גדולים. המשחק המרכזי בבית ה' הפגיש את ברצלונה ואולימפיאקוס במשחק בו היוונים היו חייבים ניצחון כדי לשמור על סיכוי סביר להעפיל להצלבה, אך נכנעו לקטאלנים. ברצלונה ניצחה 58:70, העלתה את מאזנה ל-0:10 בטופ 16, וסיבכה את אלופת אירופה במאבקה על המקום הרביעי. בעקבות ההפסד הקבוצה מפיראוס מדורגת שישית בבית עם 14 נקודות. במשחק נוסף בבית התארחה פנאתינייקוס עם אלברטיס על הקווים אצל אנדולו אפס וניצחה אותה 60:65 בתום הארכה. בזכות הניצחון הירוקים נמצאים חזק בתמונת העלייה, כשלהם מאזן 5:5 כמו למלאגה ופנרבחצ'ה שמעליהם.

בבית ו' של מכבי תל אביב קובאן אירחה את גלאטסראיי לקרב ישיר על המקום הרביעי ובתום מותחן הטורקים ניצחו 66:67 ושמרו על סיכוייהם להגיע למקום הרביעי וממנו להצלבה. בזכות הניצחון גלאטסראיי מדורגת שישית בבית עם 14 נקודות כמו לקובאן החמישית, ונקודה פחות מהרביעית באיירן מינכן. הפסדה של קובאן הגדיל את סיכוייה של מכבי תל אביב להגיע לשלב הטופ 8, זאת משום שלרוסים, שניצחו בשבוע שעבר את הצהובים יש מאזן של 6:4 ואילו למכבי תל אביב מאזן של 3:7. מאזנה של באיירן עומד על 5:5, ומכבי תל אביב ניצחה אותה ביד אליהו. למכבי תל אביב מצפה משחק במינכן ב-3 באפריל.

שחקן פנאתינייקוס יונאס מאצ'יוליס (ימין) מול שחקן אפס איסטנבול סמיח ארדן (שמאל). GettyImages
שלשה במאני-טיים שהובילה לניצחון חוץ חשוב. מאצ'יוליס מול ארדן/GettyImages

בית ה'

ברצלונה - אולימפיאקוס 58:70

לפני המשחק נערך טקס בו תיאו פפאלוקאס העניק לחואן קרלוס נבארו אות הוקרה מהיורוליג, לאחר שהספרדי עקף אותו והפך לשחקן עם הכי הרבה הופעות ביורוליג, 253 במספר. במשחק עצמו נבארו היה מאופק עם 7 נקודות בלבד וקלע רק שלשה אחת משש ניסיונות. אבל לברצלונה היה את בראד אולסון, שקלע 15, ואת אנטה טומיץ' המצוין, שתרם 14 ו-11 ריבאונדים. המארחת עצרה את אלופת אירופה על 13 נקודות ברבע הראשון לעומת 18 שקלעה, ובהמשך הגדילה את יתרונה כשניצחה גם בכל אחד משלושת הרבעים האחרים. אולימפיאקוס רשמה הפסד שלישי רצוף, למרות משחק טוב של בריאנט דאנסטון עם 18 נקודות וברנט פטוויי עם 17 ו-7 ריבאונדים. היוונים, ששיחקו ללא ואסיליס ספאנוליס, נפלו למאזן 6:4 וסיכוייהם להעפיל להצלבה ירדו משמעותית.

אנדולו אפס - פנאתינייקוס 65:60

שחקן העבר הגדול של פנאתינייקוס פראגיסקוס אלברטיס עמד על הקווים כמאמן הקבוצה, וזאת לאחר פיטוריו של רגיריס פאדולקיס, ורשם ניצחון דרמטי כבר בבכורה. ניצחון החוץ בטורקיה שומר על סיכוייה של פנאתינייקוס להעפיל להצלבה, כשהיא חמישית בבית עם מאזן 5:5, בדיוק כמו לשלישית מלאגה ולרביעית פנרבחצ'ה. סיכוייה של אנדולו אפס לעלות שלב אפסו בעקבות ההפסד. המשחק היה צמוד מג'אמפ הפתיחה ועד לסיום 40 הדקות. 2:13 דקות לסיום רוקו אוקיץ' קלע אחת משתיים מהקו וצימק את הפער מהטורקים ל-54:51. בזמן שנותר שחקני שתי הקבוצות לא הצליחו לייצר נקודות, עד שהגיעה שלשה גדולה של יונאס מאצ'יוליס, שהשווה עברו פנאתינייקוס ל-54:54. זוראן פלאניניץ' החטיא לאפס איסנטבול והמשחק הלך להארכה. תוספת הזמן הייתה צמודה עד 40 שניות לסיום, אז, בשוויון 60:60, פאו קלעה חמש נקודות רצופות מסל של דימיטריס דיאמנטידיס ונקודות של אנטוניס פוטסיס וסטפון לאזמה והבטיחה את הניצחון. אנטוניס פוטסיס הוליך את פנאתינייקוס עם 14 נקודות, סטפון לאזמה הוסיף 11 ו-12 כדורים חוזרים. זוראן פלאניניץ' הוביל את המפסידים עם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גארד גלאטסראיי קרלוס ארויו (ימין). GettyImages
נצץ בדיוק בזמן. ארויו/GettyImages

בית ו'

לוקומוטיב קובאן - גלאטסראיי 67:66

איזו דרמה ברוסיה, בקרב בין שתי הקבוצות שנאבקות ביניהן על המקום הרביעי והכרטיס האחרון להצלבה יחד עם באיירן מינכן. קובאן ניצחה באופן דרמטי באיסנטבול, והטורקים השיבו לה כגמולה בניצחון שהוכרע בשניות הסיום. איזו דרמה ברוסיה, בקרב בין שתי הקבוצות שנאבקות ביניהן על המקום הרביעי והכרטיס האחרון להצלבה יחד עם באיירן מינכן. קובאן ניצחה באופן דרמטי באיסנטבול, והטורקים השיבו לה כגמולה בניצחון שהוכרע בשניות הסיום. 27 שניות לסיום, במינוס 1, עמד כוכבה של קובאן קרונוסלאב סימון על קו העונשין, דייק בשתי זריקותיו והעלה את המארחת ליתרון 65:66. גלאטסראיי שמה את הכדור ביד של קרלוס ארויו, והגארד הנהדר קלע והעלה את קבוצתו ליתרון 66:67. מאמן קובאן פשוטין לקח פסק זמן כשעל השעון 18 שניות, אבל אנדריי זאבוקוב החטיא, וגלא חגגה את ניצחונה הרביעי בטופ 16. מנוצ'אר מרקוישווילי הוליך את גלאטסראיי עם 19 נקודות, קרלוס ארויו סיים עם 14 ומאליק היירסטון הוסיף 10. דריק בראון הוליך את קובאן עם 19 נקודות, מנטאס קלנייטיס הוסיף 14 ו-7 אסיסטים.

עדכון ראשון: 19:58

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully