וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-קרית שמונה: בכר מתלבט, עמאשה עשוי לפתוח

ניצחון יבטיח לאורחת מקום 3 לפני הפלייאוף. הזהובים ינסו להתאושש אחרי פציעת רפי דהן, 6 שחקני בית בהרכב

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 17. קרית שמונה מובילה 5:8 בניצחונות ועוד 4 משחקים נגמרו בתיקו. כשבני יהודה מארחת קרית שמונה מובילה 1:3 בניצחונות ועוד 3 משחקים לא הוכרעו.

* זה יהיה המשחק ה-200 של קרית שמונה בליגה הראשונה. על קצה המזלג זה נראה כך: ירידת ליגה אחת, אליפות אחת, 82 ניצחונות, 58 תיקו, 59 הפסדים, הפרש שערים של 213:255 ואחוז הצלחה כללי של 50.92.

* זה גם משחק החוץ ה-100 של קרית שמונה בליגה והיא השיגה עד כה מחוץ לביתה 35 ניצחונות, 29 תיקו ו-35 הפסדים. הפרש השערים שלה הוא 129:130 ואחוז ההצלחה 45.12.

* קרית שמונה כבשה 4 פעמים מהדקה ה-85 ועד הסיום – שער אחד מול כל אחת מ-4 האחרונות בטבלה.


נתונים: דרביליסט

שחקני עירוני קרית שמונה, חן דילמוני, קאסיו פרננדס, עודד אלקיים, וובה בראון. אדריאן הרבשטיין
הגיעו ל-200 משחקים בליגה הבכירה. קרית שמונה/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

בני יהודה

שבוע קשה ביותר עבר על הזהובים, בעיקר בפן המנטלי, אחרי פציעתו הקשה של רפי דהן. מעבר להלם שאחז בשחקנים במהלך הימים שאחרי האירוע, דובר במועדון שוב על אובדן שתי הנקודות, עם ספיגת שער השוויון הכואב בדקה ה-96 בקרית אליעזר. לקראת עוד משחק קריטי במאבקי ההישרדות של בני יהודה, צפוי יוסי אבוקסיס לכלול לא פחות משישה שחקני בית בהרכב, כאשר עוז ראלי ואיציק עזוז יתופקדו כמגנים וכל חוליית הקישור, שתכלול את סתו פיניש, אביעד בורלא, לירוי צעירי ואמיר עגייב, תהיה מורכבת משחקנים שגדלו במועדון. ג'יימס קין ואוהד קדוסי, שנמצא בכושר מצוין, יפתחו בחוד. השוער הניגרי דלה איינוגבה ימשיך לקבל קרדיט, למרות ששוב ספג ביקורת לאחר שער השוויון בחיפה.

עירוני קרית שמונה

בקרית שמונה מתכוננים למשחק החוץ בבלומפילד בידיעה שניצחון יבטיח להם את המקום השלישי בתום העונה הסדירה, מקום בו הם כמובן ישמחו לסיים את העונה כולה ושיבטיח השתתפות באירופה. בקבוצה לא מזלזלים בבני יהודה ויודעים שהימצאותם של הזהובים במקום האחרון, לא מצביעה על היכולת והפוטנציאל שלהם. "אם אנחנו רוצים להגיע לאירופה, אנחנו צריכים לעבור גם את המוקש הזה", אמר גורם במועדון, "חשוב מאוד שנסיים במקום השלישי בסוף העונה הסדירה, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינת מנטלית".

אופיר מזרחי ערך אתמול (חמישי) אימון והוא יהיה בסגל למשחק נגד בני יהודה, אבל לא יפתח. מי שייעדר מהמשחק הוא רוג'רס קולה הפצוע. המאמן ברק בכר מתלבט מאוד לגבי ההרכב. אחת מההתחבטויות היא האם להמשיך עם מתן אוחיון כמגן שמאלי או לאפשר לחן דילמוני לחזור להרכב. התלבטות נוספת היא אם לפתוח עם ויאם עמאשה לראשונה מאז שהוא חזר, או להמשיך להעלות אותו כ"אס" מהספסל. אם הוא יפתח, זה כנראה יהיה על חשבון אחד מהשלושה: וובה בראון, עדן שמיר או אדריאן רוצ'ט.

ויאם עמאשה שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
בכר מתלבט. עמאשה/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

בני יהודה: לירוי צעירי

הצעירים שגדלו בבני יהודה וצריכים להציל את הקבוצה כעת לא התמודדו עד היום עם לחץ של קרבות תחתית ומאבק הישרדות. לעומתם, צעירי, שנטל חלק במסע ההישרדות הקודם לפני מספר שנים, יצטרך לקחת מנהיגות ולהוביל את קבוצתו אל מעל לקו האדום. הדרך לשם חייבת להתחיל בשמירה על הבית וניצחון מול קרית שמונה, שתגיע עם מטרות אחרות לגמרי.

עירוני קרית שמונה: מינדאוגאס פאנקה

הקשר הליטאי לא הרשים בתחילת העונה, אבל מאז הפך לאחד מהשחקנים הכי משמעותיים של ברק בכר. במשחק מול הגנה מבולבלת כמו של בני יהודה דווקא הקשר האחורי יכול להיות האקס פקטור עם הכניסות המצוינות שלו מהקו השני לרחבות של היריבות. משחק תכליתי של פאנקה יכול להביא לקבוצה מהצפון את שלוש הנקודות.

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, עוז ראלי, סתו פיניש, אביעד בורלא, לירוי צעירי, אמיר עגייב, אוהד קדוסי, ג'יימס קין.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, מתן אוחיון(שיר צדק), חן דילמוני (מתן אוחיון), וובה בראון (ויאם עמאשה/אדריאן רוצ?ט), מינדאוגאס פאנקה, רועי קהת, עדן שמיר(ויאם עמאשה), דויד מנגה, אחמד עאבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully