וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברטו מורנו לחבריו: "אני עובר לריאל בקיץ"

מגן סביליה עשוי להתחרות עם מרסלו על העמדה, סעיף השחרור שלו: 30 מיליון יורו. אלברו מוראטה מחוזר גם על ידי יונייטד

אלברטו מורנו שחקן סביליה. Fernando Bustamante, AP
תפס מקום בהרכב רק בעונה האחרונה. מורנו/AP, Fernando Bustamante

האם אלברטו מורנו יהיה הרכש הראשון של ריאל מדריד בקיץ? ב"אס" מדווחים שהמגן השמאלי של סביליה עדכן את החברים שלו בקבוצה כי הוא יגיע לריאל מדריד בקיץ ובספרד מעריכים כי הוא יתחרה על העמדה עם מרסלו לאור העובדה שקיים סיכוי שפאביו קואנטראו יעזוב בסוף העונה.

מורנו מחזיק בחוזה בסביליה עד 2018 אחרי שהאריך אותו במהלך חודש ספטמבר האחרון, וסעיף השחרור שלו עומד על 30 מיליון יורו. אלא שעל פי ההערכות, סביליה תנהל משא ומתן למכירתו ולא מן הנמנע שהסכום להעברתו יגיע למחצית. גם נאפולי של רפא בניטס הביעה עניין בשחקן, אבל על פי הדיווח, מורנו כבר בחר להגיע הקיץ לריאל מדריד.

אלברו מוראטה שחקן ריאל מדריד. GettyImages
מי ייתן לו את הבמה? מוראטה/GettyImages

מורנו היה שותף העונה ב-30 משחקים בכל המסגרות והבקיע שלושה שערים. ההופעות הטובות שלו בעונה שעברה הקנו לו את המקום בהרכב העונה וכחלק מכך הוא היה שותף לזכייה של הנבחרת הצעירה של ספרד בטורניר היורו האחרון שנערך הקיץ בישראל. אלא שבשבועות האחרונים חלה ירידה ביכולת שלו ובספרד מעריכים שיש לכך קשר לדיווחים האחרונים לגבי מעברו למדריד. מורנו בן ה-21 כבר ערך שתי הופעות במדי הנבחרת הבוגרת של ספרד.

ובינתיים הספקולציות לגבי מעברים בקיץ נמשכים, וב"מארקה" מדווחים שמנצ'סטר יונייטד מעוניינת לצרף לשורותיה את החלוץ אלברו מוראטה. החלוץ הפורה שהצטיין באליפות אירופה לנבחרות צעירות מחוזר גם על ידי ארסנל, טוטנהאם ואינטר שכבר גילו בו עניין. מוראטה אמנם חתום בברנבאו עד 2015, אבל עדיין לא ברור האם ריאל בונה עליו להיות שחקן מוביל בעונה הבאה. ההערכות מדברות על כך שתג המחיר של מוראטה ינוע סביב 30 מיליון יורו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully