וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות עוקבת אחרי המצב בדרום

עדיין לא התקבלה החלטה לגבי הקבוצות הדרומיות. הפועל באר שבע התאמנה כרגיל, רק הפועל אשקלון מתוכננת לשחק בבית

צילום: שי מכלוף, דובר צה"ל, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: לירון בארי

ההסלמה באיזור הדרום ביממה האחרונה והעובדה שבמספר ערים מהליגות המקצועניות נופלות רקטות גרמה להתאחדות לכדורגל לנהל הערכת מצב בנוגע לקיום משחקי הכדורגל בסוף השבוע. מבין ארבע הקבוצות הדרומיות בשתי הליגות הבכירות, הפועל באר שבע, מ.ס. אשדוד, מכבי יבנה והפועל אשקלון, רק אשקלון משחקת בסוף השבוע הקרוב בבית מול הפועל ראשון לציון, ולכן נראה שמרבית ההתמקדות תהיה במשחק הזה.

הג'יהאד האיסלאמי פרסם תמונות של משגרי הרקטות בעזה. פלסטין היום, צילום מסך
ממשיכים לעקוב אחרי המצב/צילום מסך, פלסטין היום

מעבר לכך, באר שבע מתוכננת לשחק בשבת בנתניה מול הפועל רעננה, מ.ס. אשדוד צפויה להתארח בשבת אצל הפועל עכו ומכבי יבנה תפגוש ביום שישי את מכבי נתניה במשחק נוסף שיתקיים בנתניה. יחד עם זאת ברור שאם תהיה הסלמה באחת הערים הללו, תיבחן האפשרות עם כוחות הביטחון לדחות את המשחקים לגמרי.

בהתאחדות לכדורגל אמרו היום: "עדיין מעט מוקדם לבחון האם משחקים יבוטלו מכיוון שלא ברור מה יהיה המצב בסוף השבוע. כל ההחלטות שנקבל יהיו בשיתוף גורמי הביטחון הרלוונטיים בכל איזור. רק בסוף השבוע נקבל תמונת מצב מדויקת יותר לגבי ההמשך".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עודד אלקיים עירוני קרית שמונה מול וויליאם סוארס הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
עדיין שוקל את ההצעה לחתום. וויליאם סוארס/אדריאן הרבשטיין

בהפועל באר שבע, אגב, סיפרו היום (חמישי) כי אימון הצהריים נערך כרגיל. כזכור, בעבר בשעה של הסלמה באיזור הדרום נוצר לא מעט לחץ בקרב הזרים של המועדון ובמיוחד בקרב וויליאם סוארס שאף ביקש לעזוב את ישראל מספר פעמים. בבאר שבע טוענים כעת כי מצבו של סוארס תקין והוא עדיין שוקל את ההצעה לחתום על חוזה לשנתיים וחצי כפי שהוצע לו בעבר.

גם האימון של מ.ס. אשדוד התנהל כרגיל, ובקבוצה ערוכים לכל תרחיש שלא יהיה ובאצטדיון הי"א קיימים שטחים ממוגנים. הקבוצה הבוגרת תערוך מחר אימון נוסף באצטדיון ומיד לאחריו היא תצא צפונה לכיוון עכו לקראת המשחק. אימוני מחלקת הנוער ובית הספר לכדורגל בוטלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully