וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג מונית התלונן: בנדטנר השתולל שיכור, קילל והתפשט

בזמן שחבריו שיחקו מול באיירן, חלוץ ארסנל התפרע כשהוא שתוי, ואמר לנהג: "אני אזיין אותך". הנהג ההמום הגיש תלונה

שחקן ארסנל ניקלאס בנדטנר כובש מול קארדיף. Shaun Botterill, GettyImages
עוד תקרית ברשימה. ניקלאס בנדטנר/GettyImages, Shaun Botterill

ניקלאס בנדטנר ממשיך להסתבך, ונראה שהסיפורים שנוגעים אליו רק הולכים ונעשים הזויים יותר ויותר. חלוצה של ארסנל היה מעורב בעימות חריג עם נהג מונית בזמן שהסגל של התותחנים שיחק את המשחק השני בשמינית גמר ליגת האלופות נגד באיירן מינכן ביום שלישי האחרון.

העיתון הדני BT מדווח שהחלוץ הדני רץ באמוק בקופנהאגן כשהוא שתוי ומתנהג בצורה מבישה כלפי נהג מונית. על פי הדיווח, בנדטנר קילל את הנהג, קרא לו "זונה קטנה" ואיים עליו במילים: "אני אזיין אותך". הנהג התלונן על החלוץ במשטרה, וסיפר כי בנדטנר הוריד את מכנסיו, החל להשתפשף על המונית והצליף עם חגורה ברכב.

בשלב הזה עדיין לא ברור מה גרם לבנדטנר, שרגיל להסתבך עם החוק, לנהוג כך הפעם. הנהג עצמו אמר לתקשורת הדנית: "כבר 25 שנה הסעתי אנשים שתויים, ואף פעם לא ראיתי התנהגות כזו". דוברו של השחקן סירב להגיב על הידיעה.

בנדטנר שצפוי לעזוב בקיץ את אצטדיון האמירויות רשם העונה תשע הופעות בלבד והבקיע שני שערים. רק בחודש נובמבר האחרון נרשם האירוע האחרון שבו היה מעורב הדני שנעצר על ידי המשטרה אחרי שנתפס בועט בדלתות ומנפץ חלונות סמוך לביתו. אחד השכנים אף טען כי החלוץ איים עליו, ואמר: "סתום את הפה או שאני אאנוס את אשתך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully