וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלו: "אני זוכר את המשחק ההוא כאילו זה קרה אתמול"

13.3.2014 / 12:36

פורוורד מכבי תל אביב לקראת ז'לגיריס (21:05, שידור ישיר בוואלה! ספורט): "יש להם על מה להילחם". וויצ'יץ': "תמיד כיף לפגוש את שאראס, וגם לנצח אותו"

שחזור נס ז'לגיריס/צילום: קובי אליהו. עריכת וידאו: רן צימט

מכבי תל אביב תתמודד הערב מול ז'לגיריס (21:05, שידור ישיר בוואלה! ספורט). אלכס טיוס סובל מכאבים בקרסול ובמכבי סבורים כי לא ישחק, אולם יוגב אוחיון ישחק, עם משקפיים מיוחדים להגנה על עינו הפגועה.

מעבר לחשיבות המשחק עבור הצהובים בשל רצונה להתברג גבוה לקראת ההצלבה, מדובר כמובן במשחק פיקנטי. "אני זוכר את המשחק ההוא כאילו זה קרה אתמול", אמר דייויד בלו בהתייחסו כמובן לניצחון על הליטאים לפני עשור. "אני כל הזמן שומע אנשים שממשיכים לדבר על המשחק הזה, אז איך אפשר לא לחשוב על המשחק. זה היה לפני 10 שנים, אבל היום זה משחק שונה ונסיבות שונות לחלוטין. זה משחק שאנחנו חייבים לנצח, ואנחנו נרגשים ומוכנים. יש לז'לגיריס על מה להילחם. העונה הזו עדיין רחוקה מלהסתיים ולא כל הקבוצות הבטיחו את העפלתן. יש לז'לגיריס מספר שחקנים ותיקים, וגם לנו ברורה משמעות המשחק".

"אנחנו חייבים להתאושש מהמשחק האחרון מול קובאן", המשיך בלו. "זה היה הפסד קשה אבל שמנו את זה מאחורינו ואנחנו ממשיכים הלאה. נצטרך לשחק קשוח כקבוצה. הגארדים שלנו ייאלצו לעשות עבודה טובה יותר ולעזור יותר עם הריבאונד. זה הכול עניין של לב וכמה אתה מוכן".

שחקן מכבי תל אביב דייויד בלו. ברני ארדוב
"הכול עניין של לב". בלו/ברני ארדוב

וויצ'יץ': "הכול התחיל בגלל הזריקה ההיא"

המנהל ניקולה וויצ'יץ' התייחס אף הוא למשחק לפני 10 שנים: "אני זוכר הכול. את העצבות של כולם לקראת הסוף, שהתחלפה בשמחה. זה משהו שהפך לחלק מהקריירה של כולנו ולא משנה את מי תשאלו, כולם יגידו את אותו הדבר – זה משהו עמוק, זה זיכרון טוב ממכבי, זו הרגשה טובה, זה חלק מההיסטוריה של מועדון כמו מכבי וזה משהו שיישאר לנצח. זה אירוע שהתחיל עם תחושת דיכאון ונגמר עם ניצחון ב-44 נקודות בגמר. שברנו כל כך הרבה שיאים, זכינו באליפות אירופה והכול התחיל עם הזריקה ההיא".

לפני עשור שאראס היה איתך בקבוצה, העונה הוא נגדכם.

"אני מאוד שמח ששאראס עדיין משחק כדורסל, ויגיע לנוקיה. אם אני מקנא? כן, אני חייב להודות. אבל זה תמיד כיף לפגוש את שאראס וגם לנצח אותו, ואני מקווה שננצח שוב".

על המשחק נגד ז'לגיריס הוסיף וויצ'יץ': "נכון שאין להם על מה להילחם ובגלל זה הם יגיעו רגועים, אבל במשחק הקודם שלהם הם כמעט ניצחו את צסק"א בבית, יש להם שחקנים מנוסים. עבורנו מדובר על משחק בית, זה משחק על הטופ 8 ואסור לנו לסכן שום דבר. אנחנו מאוד מרוכזים במשחק הזה".

רפי גינת: "ב-31 שנה במכבי, זה הרגע הכי גדול"

10 הסלים הגדולים בתולדות הכדורסל האירופי

מילאנו תתקרב למפגש מול מכבי תל אביב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully