וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלייל: "דירק היה נהדר מההתחלה ועד לסיום"

בדאלאס החמיאו לנוביצקי, שעלה למקום ה-12 בדירוג הקלעים של כל הזמנים. הגרמני: "לא חיכיתי אפילו לראות אם עושים עליי דאבל טים. החלטתי לזרוק בלי קשר"

דירק נוביצקי, שחקן דאלאס מאבריקס. AP
"בדרך שבה ההתקפה שלנו תפקדה, היינו צריכים שינוי". נוביצקי חולף על פני האבליצ'ק, הלילה/AP

"לא חיכיתי אפילו לראות אם עושים עליי דאבל טים. החלטתי לזרוק בלי קשר. זה הניע בשבילנו את העסק. הייתי נחוש לשדר אגרסיביות. בדרך שבה ההתקפה שלנו הלכה, היינו צריכים שינוי". כך סיפר דירק נוביצקי אחרי ניצחון דאלאס 101:108 ביוטה, ויותר חשוב - אחרי שהרשית 31 נקודות והפך לקלעי ה-12 בתולדות הליגה, עם 26,426 נקודות בעונה הסדירה.

נוביצקי קלע אתמול 12 מ-14 זריקות מהשדה, עם 4 מ-4 מעבר לקשת, והמאבריקס נמצאים כרגע במקום השמיני במערב. הסל הראשון שלו הלילה כבר סימן את ציון הדרך החשוב שהשאיר את ג'ון האבליצ'ק האגדי של הסלטיקס במקום ה-13 ברשימת קלעי כל הזמנים, עם 26,395 נקודות. לנוביצקי יש עוד 16 משחקי עונה סדירה העונה, כך שגם המקום ה-11 של דומיניק ווילקינס (26,668) וגם המקום ה-10 של האקים אולאג'ואן (26,710) בסכנה.

"הוא באמת הוביל אותנו הלילה", החמיא המאמן ריק קרלייל. "דירק היה נהדר מההתחלה ועד הסיום. 12 מ-14 זה מגוחך, גם 4 מ-4 ל-3. קשה לעשות טוב יותר". גם המאמן המפסיד, טיירון קורבין, פרגן: "דירק היה נפלא. ניסיתי המון הגנות נגדו, והוא בכל זאת קלע. זה מה ששחקנים גדולים עושים בליגה הזו".

הדיווחים מכל משחקי הלילה

דירק נוביצקי, שחקן דאלאס מאבריקס. AP
מקומות 11-10, ראו הוזהרתם/AP

שלושה מפגשים למיאמי מול ברוקלין העונה, שלושתם נגמרו בהפסד לאלופה, שניים מהם בפער נקודה אחת, אחד מהם בהארכה. אין ספק, פול פירס מתעורר כשהוא רואה את מיאמי מולו, וגם הלילה הוא הפגיז 29 נקודות, 17 מהן ברבע השלישי, בדרך ל-95:96 לנטס.

"אני בטוח שהאנטנה שלו מתרוממת במשחקים כאלה, נגדנו", אמר מאמן מיאמי אריק ספולסטרה. "לפול יש יותר מדי לתת מכדי שיהיה רק שחקן משלים", אמר דרון וויליאמס.

למיאמי זהו כבר הפסד רביעי בחמישה משחקים. "להפסיד ארבעה מחמישה", עיכל לברון ג'יימס, "זה רע מאוד". שלוש פעמים כבר הפסידו ההיט לנטס העונה, וברוקלין זו הקבוצה החמישית לרשום הישג כזה בתקופת שלושת הגדולים של מיאמי. ב-2014, אגב, המאזן של הנטס הוא הכי טוב במזרח (9:23).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פול פירס שחקן ברוקלין נטס. AP
"אני בטוח שהאנטנה שלו מתרוממת במשחקים כאלה, נגדנו". ספולסטרה על פירס/AP

הקליפרס לא עוצרים. הלילה החבר'ה של דוק ריברס רשמו ניצחון תשיעי רצוף, כשבלייק גריפין שוב מספק את הסחורה עם 30 נקודות ו-15 ריבאונדים, ומצעיד את קבוצתו לרבע רביעי דומיננטי, ל-98:111 ולרצף השלישי הכי ארוך בהיסטוריה של המועדון. "זה הזמן בשנה שאתה רוצה להיות במיטבך", אמר גריפין. "המלחמה שלנו היתה נהדרת. כל מי שהיה על המגרש - אם אנחנו בפיגור 10 או ביתרון 10 - נשארנו ביחד ויצאנו מזה". זה היה המשחק ה-15 של גריפין עם יותר מ-30 נקודות העונה - והוא צמוד לסטפן קרי ולג'יימס הארדן במקום החמישי בקטיגוריה זו.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

בלייק גריפין, לוס אנג'לס קליפרס, מול אנדרה בוגוט, גולדן סטייט ווריורס. AP
"זה הזמן בשנה שאתה רוצה להיות במיטבך". גריפין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully