וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: דמרקוס וור סיכם בדנבר

12.3.2014 / 20:28

הברונקוס לא עוצרים והצליחו לשים את ידם על שחקן ההגנה המצוין ששוחרר מדאלאס. פייר תומאס חתם לעוד שנתיים בסיינטס

דמרקוס וור דאלאס קאובויס. LM Otero, AP
עובר לדנבר. וור/AP, LM Otero

ממש כמו שהתחולל כל היום הראשון, גם היום השני של הפרי אייג'נסי, שוק השחקנים החופשיים ב-NFL, נפתח הערב (רביעי) בסערה גדולה. סגנית האלופה מדנבר נראית בינתיים כמו השחקנית המרכזית והיא ממשיכה למלא את הסגל בהחתמות נוצצות.

אחרי שאקיב טאליב נטש את הפטריוטס אמש וקיבל מהברונקוס 57 מיליון דולר לשש שנים וגם טי ג'יי וורד הסייפטי הצטרף, כעת הגיע תורו של דמרקוס וור לסכם בקבוצה מהמייל היי סיטי. וור, מלך הסאקים של דאלאס בכל הזמנים, שוחרר אתמול מהקאובויס והוא ירוויח בדנבר 30 מיליון דולר, 20 מהם מובטחים, בשלוש העונות הקרובות. לא פחות מ-12 קבוצות התעניינו בוור, אבל הוא, כמו לא מעט שחקנים אחרים בליגה, העדיף לשחק עבור ג'ון אלווי. איזו הגנה נבנית בדנבר!

* סוכנו של סטיב סמית' הודיע שאחרי 13 עונות בקרוליינה, התופס בן ה-34 ומי שנחשב לאחד השחקנים הגדולים בתולדות המועדון, עוזב סופית את הקבוצה: "הוא לא ישחק במדי הפנת'רס בעונה הבאה. אני פשוט עוד לא יודע מתי המעבר שלו לקבוצה אחרת יקרה".

* הסאגה בניו אורלינס נמשכת. אחרי שהסיינטס החליטו לשחרר את הרץ האחורי שלהם דארן ספרולס והתחרטו, כעת השחקן הודיע: "אני רוצה שחרור, לא טרייד. אין לי שליטה לגבי המקום אליו ישלחו אותי ואני רוצה שתהיה לי אפשרות לבחור".

* מי שממשיך במדי הקדושים הוא רץ אחר, פייר תומאס, שחתם לשנתיים נוספות. תומאס שיחק בניו אורלינס בכל שבע עונותיו בליגה עד כה והוביל את הקבוצה ביארדים על הקרקע בעונה שעברה עם 549.

* האלופה סיאטל שחררה משורותיה את האנד ההגנתי הוותיק כריס קלמונס ופינתה בכך 7.5 מיליון דולר בתקרת השכר.

* הקוורטרבק ג'וש מקאון סיכם לשנתיים במדי טמפה ביי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully