וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וור ופפרס שוחררו, אקיב טאליב עבר לדנבר

12.3.2014 / 9:51

פתיחה משוגעת לשוק השחקנים החופשיים: דאלאס ושיקגו אמרו שלום לכוכבים, מגן הפינה סיפק את ההפתעה הגדולה. ג'ונתן מרטין וגאברט בניינרס, ג'אירוס בירד בניו אורלינס

אקיב טאליב ניו אינגלנד פטריוטס. GettyImages
ממש כמו וולקר. טאליב/GettyImages

ט-י-ר-ו-ף. אין שום דרך אחרת להגדיר את מה שעבר על ה-NFL בשעות האחרונות, מרגע פתיחת שוק השחקנים החופשיים בליל אמש (שלישי) ועד היום בבוקר. עסקאות עפו באוויר, שחקנים החליפו קבוצות כמו גרביים ואנחנו ננסה איכשהו לעשות סדר בבלגן. אז הנה מה שהיה לנו ואם שכחנו מישהו, אל תהססו להוסיף טוקבק:

* דמרקוס וור, מלך הסאקים של דאלאס בכל הזמנים, שוחרר על ידי הקבוצה, מה שיחסוך לה 7.4 מיליון דולר בתקרת השכר. וור מחפש לעצמו במהרה בית חדש והקבוצה שהוזכרה כמועמדת לקחת אותו היא סגנית האלופה דנבר, אלא ש...

* בדיוק שנה אחרי שהברונקוס לקחו מניו אינגלנד את ווס וולקר, הם התנפלו על שחקן נוסף שביל בליצ'יק סירב לשלם לו סכומים גבוהים וכעת, אקיב טאליב, מגן הפינה הטוב ביותר של הפטריוטס, הוא שחקן דנבר. הקבוצה מהמייל היי סיטי נתנה לטאליב חוזה גדול של 57 מיליון דולר לשש שנים. אדם שפטר מ-ESPN הודה: "זו ההפתעה הכי גדולה של הפרי אייג'נסי". גם הסייפטי טי ג'יי וורד מקליבלנד מגיע לברונקוס.

* עוד שחקן בולט שקיבל את הודעת השחרור הוא ג'וליוס פפרס, שנחתך משיקגו אחרי שהברס סיכמו עם האנד ההגנתי של אוקלנד, למאר יוסטון, תמורת 35 מיליון (15 מובטחים) לחמש שנים.

ג'וליוס פפרס שחקן שיקגו ברס מול מתיו סטאפורד דטרויט ליונס. Jonathan Daniel, GettyImages
יאללה, ביי. פפרס/GettyImages, Jonathan Daniel

* ג'ונתן מרטין, שהתפרסם לרעה בעונה שעברה בשל הפרשה שלו עם ריצ'י אינקוגניטו, הועבר בטרייד על ידי מיאמי לסן פרנסיסקו. התאקל ההתקפי יתאחד שם עם מאמנו בסטנפורד, ג'ים הארבו.

* עוד שחקן שמגיע לניינרס הוא הקוורטרבק של ג'קסונוויל, בליין גאברט, שנשלח מערבה להיות מחליפו של קולין קפרניק תמורת בחירת סיבוב שישי. חיזוק שלישי הוא אנתוני בתאה, הסייפטי, שעובר מאינדיאנפוליס תמורת 23 מיליון לארבע שנים.

* הסיינטס חיזקו היטב את ההגנה שלהם והגיעו לסיכום עם הסייפטי מבפאלו, ג'אירוס בירד, שש שנים תמורת 54 מיליון דולר, 28 מהם מובטחים. מעבר לכך, ניו אורלינס, שעמדה לשחרר את דארן ספרולס, התחרטה וכעת היא מחפשת עליו טרייד.

* אלטראון ורנר סיים את ימיו בטנסי ומגיע לטמפה ביי לארבע שנים תמורת 25.5 מיליון דולר (14 מובטחים). הוא יחליף שם את דרל ריוויס, שבעצמו מוזכר כמועמד לקליבלנד ואוקלנד. הבאקס סיכמו גם עם האנד ההגנתי מייקל ג'ונסון, חמש שנים, 43.75 מיליון.

עוד בוואלה!

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
בליין גאברט שחקן ג'קסונוויל ג'אגוארס. Al Messerschmidt, GettyImages
עובר מערבה. גאברט/GettyImages, Al Messerschmidt

* מגן פינה אחר, וונטה דייויס, ממשיך בסופו של דבר באינדיאנפוליס לארבע שנים נוספות תמורת 39 מיליון דולר (20 מובטחים).

* אריזונה עשתה מהלך יפה והגיעה לסיכום עם התאקל השמאלי ג'ראד וולדיר לחמש שנים, תמורת 35 מיליון דולר.

* הרץ האחורי של אינדי, דונלד בראון, עבר לסן דייגו תמורת 10.5 מיליון לשלוש שנים, ארבעה מיליון מהם מובטחים.

* הרץ האחורי דארן מקפאדן חתם לעוד עונה באוקלנד תמורת ארבעה מיליון דולרים. רץ אחר, ראשאד ג'נינגס, עובר מהריידרס לניו יורק ג'איינטס אחרי שנה אחת בלבד בחור השחור.

* אוקלנד תשלם לאוסטין הווארד, התאקל ההתקפי של הג'טס בשנתיים החולפות, 30 מיליון דולר לחמש שנים. 15 מהם יהיו מובטחים.

דארן מקפאדן שחקן אוקלנד ריידרס. Joe Mahoney, AP
נשאר באוקלנד. מקפאדן/AP, Joe Mahoney

* קליבלנד צירפה צמד שחקנים, הליינבקר קרלוס דנסבי מאריזונה (ארבע שנים, 24 מיליון, 14 מובטחים) והסייפטי של סן פרנסיסקו דונטה וויטנר (ארבע שנים, 28 מיליון).

* מיאמי הצליחה לשים את ידה על הפרובולר ברנדן אלברט והוא יגיע לדולפינס לחמש שנים תמורת 46 מיליון דולר (25 מובטחים) אחרי עונה מצוינת בקנזס סיטי. הדולפינס גם השיגו את התאקל ההגנתי ארל מיצ'ל מיוסטון והוא יקבל 16 מיליון (9 מובטחים) לארבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully