וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפה: "מוריניו הוא האדם היחיד שלא מביט על עצמו במראה"

בלם ריאל מדריד מתח ביקורת על מאמנו לשעבר, תקף את אוהדי ברצלונה ("לא קל לאמא לשמוע אוהדים קוראים לבן שלה 'רוצח'"), הגן על תדמיתו ("מנסה לשחק הכי נקי שאפשר") והחמיא לרונאלדו

פפה שחקן ריאל מדריד סופג כרטיס צהוב. AP
לשופטים אין את המספר שלי. פפה/AP

שבוע וחצי לפני הקלאסיקו הגדול מול ברצלונה, סיפק פפה, אחד מכוכבי המפגשים של ריאל מדריד מול הקטלאנים בכל החזיתות, ראיון מרתק לתחנת הרדיו "אונדה סרו". פפה התייחס לקריאות כלפיו מצד האוהדים, ליחס הלא הוגן לו הוא זוכה לדעתו מצד השופטים וכן למאמנו הקודם ז'וזה מוריניו.

"אני תמיד מנסה לתת הכול עבורי ועבור הקבוצה שלי", הסביר פפה את הגישה שלו למשחק. "על המגרש ומחוץ למגרש זה שונה. אנשים לא מכירים אותי, רק אלה שבאמת קרובים אליי. צורת המשחק שלי מעידה על כך שאני באמת משאיר הכול על המגרש. אני מנסה לשחק נקי ככל האפשר ולא לבצע עבירות, אבל בעמדה שלי לא קל לשחק מבלי לבצע עבירות. לשופטים אין למשל את המספר של סרחיו ראמוס כמו שיש להם את שלי. קשה לי לזכור מתי הורחקתי לאחרונה".

על ז'וזה מוריניו אמר פפה: "מוריניו הוא כנראה האיש היחיד שקם בבוקר ולא מביט על עצמו במראה. התגובות שלו לא פגעו בנו. הגנתי אז על איקר קסיאס לא כי הוא איקר, אלא בגלל שהוא חבר לקבוצה, בגלל כל מה שקרה וכל מה שהוא תרם לריאל מדריד ולספרד".

על כך שהוא האויב מספר אחד של ברצלונה: "לא קל לאמא לשמוע אצטדיון שלם קורא לבן שלה 'רוצח'. לא ביצעתי שום פשע שהם צריכים לקרוא לי כך. אני לא רוצח. מי שמכיר אותי יודע מי אני. אני מנסה להיות טוב יותר בכל יום שאני משחק".

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. רויטרס
התגובות שלו לא פגעו בנו. ז'וזה מוריניו/רויטרס

על כריסטיאנו רונאלדו: "הרבה אנשים חושבים שהוא שחצן ולא חברותי. הוא אדם נורמלי, קרוב מאוד לחברים שלו. הוא אדם שעובד קשה כדי להשיג את המטרות שלו. כשהוא לא מצליח, זה מאוד מכעיס אותו. הוא רוצה להיות הטוב ביותר ולהשתפר כל הזמן. הוא החבילה השלמה".

על קרלו אנצ'לוטי: "הוא הביא רוגע למערכת. הוא היה שחקן ויודע לאן הגיע. אני מרגיש בנוח איתו כי הוא אדם נגיש מודע מאוד לצרכים של כדורגלן".

על דייגו קוסטה: "הוא שחקן נהדר ואני שמח שהוא בחר בספרד. דיברתי איתו לפני המשחק והוא אמר לי שהוא מאוד שמח. הוא שחקן שמאוד אוהב מגע, הוא נותן הכול למען הקבוצה שלו והמאמן דורש ממנו המון. הקרבות שלו איתי ועם סרחיו נשארים על המגרש. לפעמים אנחנו מרחיקים לכת, אבל זה הכול חלק מהכדורגל, לא מעבר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פפה שחקן ריאל מדריד מול דייגו קוסטה שחקן ראיו וייקאנו. AP
הכול נשאר על המגרש. פפה מול דייגו קוסטה במדי ראיו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully