וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויין רוני: "רוצה להיות מנהיג בכל החזיתות"

החלוץ שואף להפוך לקפטן יונייטד ואנגליה, מספר כיצד הוא חונך את ינוזאי ומודה: "כואב לי לראות את ליברפול וסיטי מצליחות"

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. GettyImages
מתכנן לקחת את העניינים לידיים. רוני/GettyImages

ויין רוני ומנצ'סטר יונייטד ירצו להוציא את העונה הנוכחית מהרזומה שלהם. החלוץ סבל מעליות וירידות, הודח מכל תחרות אפשרית עם מנצ'סטר יונייטד והסיכוי לאליפות הלך לאיבוד כבר מזמן. כעת, כשהגביע העולמי בפתח וכשהוא מצויד בחוזה חדש ומשודרג עד 2019 בשדים האדומים, רוני מרשה לעצמה להציב מטרות חדשות, ובעיקר להפוך למנהיג בקבוצה ובנבחרת אנגליה.

"אני רוצה להיות קפטן, גם בנבחרת וגם ביונייטד, אני רוצה להנהיג בכל החזיתות", אמר רוני בראיון לאתר הרשמי של יונייטד. "מילאתי את התפקיד הזה כבר בעבר, זו לא תהיה בעיה עבורי. אם המנג'ר יחליט להפקיד את התפקיד הזה בידיי, אקח את זה בכל הכוח. יש לי את כל התכונות כדי להיות קפטן, אני חושב".

קפטן יונייטד הנוכחי, נמניה וידיץ', כבר הודיע כי יעזוב את אולד טראפורד בתום העונה לטובת אינטר, כך שרוני הוא בהחלט מועמד חזק לקבל את התפקיד הייצוגי. גם בנבחרת אנגליה צפויים שינויים בקרוב, וטרם הובהר אם הקפטן הנוכחי סטיבן ג'רארד ימשיך לשחק במדי שלושת האריות גם אחרי הגביע העולמי בקיץ. רוני מכוון, כאמור, לשני התפקידים, ומספר כיצד הוא חונך מקרוב את הכישרון הצעיר של יונייטד, עדנאן ינוזאי.

"נשארנו כבר הרבה פעמים אחרי האימונים כדי לעבוד אחד-על-אחד. לפעמים אנחנו אפילו סתם עובדים על בעיטה ומסירה. שנינו יוצאים מורווחים מזה".

לסיום, מודה רוני, ששורשיו עדיין נטועים בקבוצת נעוריו אברטון, כי כואב לו באופן אישי לראות את את ליברפול, היריבה השנואה, מצליחה כל כך. "כשמנצ'סטר סיטי ובעיקר ליברפוך מצליחות כל כך, זה קשה מאוד. אנחנו לא מאתגרים אותן כרגע, וזה לא כיף".

עדנאן ינוזאי, שחקן מנצ'סטר יונייטד. Jon Super, AP
עובד עם רוני מקרוב. ינוזאי/AP, Jon Super

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully