וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקנבאואר מזהיר: "באיירן מינכן תהיה לא נעימה לצפייה כמו ברצלונה"

למרות ההצלחה הגדולה, פרנץ בקנבאואר לא אוהב את הסגנון של באיירן מינכן: "בסוף הם יתמסרו לאחור עד שיגיעו לקו השער"

פרנץ בקנבאואר שחקן עבר. Christof Koepsel, GettyImages
לא רוצה להפוך לברצלונה החדשה. בקנבאואר/GettyImages, Christof Koepsel

פרנץ בקנבאואר תקף את הסגנון של באיירן מינכן, וחושש שהיא תהפוך ל"בלתי ראויה לצפייה כמו ברצלונה". אומנם באיירן מוליכה את הליגה הגרמנית בבטחה, ואתמול (שלישי) העפילה לרבע גמר ליגת האלופות, אבל על פי הקייזר, זה לא מספק, והקבוצה יותר מדי מניעה כדור לאחור, בחוסר תכליתיות.

"בסופו של דבר, נהיה בלתי ראויים לצפייה, כמו ברצלונה", מזהיר בקנבאואר, "הם יתמסרו אחורה ואחורה, עד שיגיעו לקו השער. התפיסה שלי היא שונה. אם יש לי הזדמנות לבעוט מרחוק, במיוחד מול הגנה צפופה, אעשה את זה. זו הדרך הכי יעילה".

יש לציין כי למרות הביקורת, באיירן מינכן כבשה ב-100 מתוך 101 המשחקים האחרונים שלה, ונעצרה אתמול אחרי 13 ניצחונות רצופים. בשבת היא רשמה בבונדסליגה ניצחון 16 רצוף ויצרה פער של 23 נקודות בפסגה, עם 22 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו ב-24 משחקים, עם ממוצע של 2.96 גולים למשחק.

כמו כן, בקנבאואר התייחס למצב של נשיא באיירן אולי הנס, שמואשם בהעלמת מס. "כרגע המצב לא נראה טוב, אבל עדיין לא ראיתי את קו ההגנה שלו", אמר בקנבאואר, "אני מאחל לו בהצלחה". אגב, חלק משחקני באיירן הקדישו את הניצחון לנשיא הנס, כולל פיליפ להאם, שרשם הופעה 100 במסגרות אירופאיות.

* עוד בבאיירן מינכן: אופ"א עשויה להעניש את הקבוצה על שלט פוגעני ביציעי האליאנץ ארנה, שקרא "Gay Gunners" והופנה למסוט אוזיל. כמו כן, ביציע נתלה שלט שקרא "No to racism, yes to Kosovo", והקבוצה עלולה להיענש על שלט עם מסר פוליטי, דבר האסור על פי חוקי ההתאחדות האירופאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully