וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הת'אנדר מצאו יריבות חדשה, ביינום יוצא לדרך חדשה

ווסטברוק נקם, דוראנט שובר שיאים של עצמו, סנטר אינדיאנה חזר בסטייל ונואה מחזיר לימי רובינסון. סיכום הלילה ב-NBA

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, פטריק בברלי, יוסטון רוקטס. AP
תכירו: היריבות החדשה ב-NBA. ווסטברוק ובברלי נאבקים/AP

ראסל ווסטברוק חיכה הרבה זמן למפגש עם יוסטון, והלילה (רביעי) זה קרה: הגארד המוכשר של אוקלהומה סיטי נתקל שוב באיש שגרם לו לפציעה קשה אשתקד - פטריק בברלי. בעונה שעברה פצע גארד יוסטון את ווסטברוק לאחר שביקש פסק זמן, וגרם לו להיעדרות בת חצי שנה מהמגרשים. הפעם הגיע תורו של ווסטברוק לנקום - הוא קלע 24 נקודות, מסר 7 אסיסטים, החליף דחיפות עם בברלי והיה חלק משמעותי בניצחון של הת'אנדר 98:106. "ככה אני משחק מול כל אחד, לא היה שום דבר אישי הלילה", תירץ ווסטברוק בסיום. אבל עם כל הכבוד אליו, מי שגנב את ההצגה שוב הוא קווין דוראנט הבלתי נלאה, שסיים עוד יום עבודה במשרד עם 42 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

היה זה המשחק ה-11 העונה שבו KD קולע 40 נקודות ומעלה. בחמש העונות האחרונות דוראנטולה קלע מעל 40 ב-34 משחקים - 10 פעמים יותר מכל שחקן אחר בתקופה הזו. ואם לא די בכך, המשחק ציין גם את הפעם ה-29 ברצוף שבה הוא קולע 25 ומעלה, מה שמשווה את השיא שהוא עצמו קבע בעונה שעברה, ומציב אותו מרחק 11 משחקים מהשיא של מייקל ג'ורדן, שמחזיק מאז עונת 1986-87.

בסיום הוא בחר להתייחס דווקא לווסטברוק ואמר כי "ככה ראסל תמיד משחק, עם כזו אינטנסיביות. הלילה זה לא היה שונה".

דוראנט הציל את OKC, סן אנטוניו לא עוצרת

ג'ואקים נואה, שיקגו בולס. AP
חזרה לימי דייויד רובינסון. נואה/AP

פופוביץ' יודע: "הגענו ליציבות מסוימת"

לשיקגו יש את אחת ההגנות הטובות ב-NBA, אך כשזה מגיע לסן אנטוניו, זה בטח לא מה שיעצור אותה. הספרס, שנמצאים בכושר נפלא, רשמו ניצחון שביעי רצוף עם 96:104 ועדיין מחזיקים במאזן הטוב בליגה (16:47). "עשינו משחק נהדר, אנחנו מאוד חדים", הודה מאנו ג'ינובילי, שסיים כקלע הבולט של הספרס עם 22 נקודות. קל לשחק כשקולעים כל כך טוב בתחילת המשחק".

גרג פופוביץ' יכול להיות מרוצה מהכושר של קבוצתו, ומודה ש"נראה שהגענו ליציבות מסוימת, אבל אסור לנו לחשוב שננצח ככה כל המשחק עכשיו".

אגב, לפני המשחק אמר פופ ש"האישיות של ג'ואקים נואה הפוכה מזו של טים דאנקן", והלילה קיבל איתות מסנטר שיקגו, שסיים אמנם עם 13 נקודות בלבד, אך הוסיף אליהן 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. נכון לעכשיו, נואה מוביל את השוורים באסיסטים, הישג שאף סנטר לא השיג מאז דייויד רובינסון בעונת 1993-1994. בחמשת המשחקים האחרונים חילק נואה 7.8 אסיסטים בממוצע (!).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן אינדיאנה אנדרו ביינום. AP
ושוב איתכם. ביינום/AP

אנדרו ביינום חזר לראשונה מאז דצמבר

נחשו מי חזר לפרקט? אנדרו ביינום, הסנטר המושמץ והפצוע של אינדיאנה, רשם הלילה הופעת בכורה במדים החדשים, ועשה את זה בסטייל, עם שמונה נקודות ו-10 ריבאונדים ב-16 דקות בלבד ב-83:94 של הפייסרס על הסלטיקס. היה זה משחקו הראשון של ביינום ב-NBA מאז חודש דצמבר בשנה שעברה, והוא התקבל בתשואות על ידי האוהדים באינדי. "הרגשתי נהדר, הייתה תחושה שאני פשוט לא טועה על המגרש. כל הריבאונדים קפצו לכיווני", אמר ביינום הנרגש.

דייויד ווסט, שתרם 24 משלו, שמח מאוד מהתרומה של חברו לקו הקדמי. "הוא קיבל הזדמנות וניצל אותה. איתו המשחק שלנו יכול להפוך ליותר פשוט. אנחנו צריכים להפעיל אותו בהתקפה, הוא שחקן התקפה מצוין".

דירק נוביצקי דאלאס מאבריקס. AP
השתווה להאבליצ'ק. נוביצקי/AP

עוד חדשות מרחבי הליגה

* דירק נוביצקי קלע הלילה 12 נקודות בהפסד של דאלאס לגולדן סטייט, השתווה לשחקן העבר ג'ון האבליצ'ק והגיע ל-26,395 נקודות בקריירה, שמספיקות בשביל המקום ה-12 ברשימה של כל הזמנים.

* פי ג'יי טאקר, שחבט בבלייק גריפין במשחק בין פיניקס לקליפרס, נענש על ידי הליגה והורחק למשחק אחד. הוא ייעדר מהמשחק הביתי הקרוב מול קליבלנד.

* ברוקלין הודיעה כי תשאיר את ג'ייסון קולינס, ההומו המוצהר הפעיל הראשון ב-NBA, עד תום העונה. קולינס היה חתום על חוזה ל-10 ימים, אך בנטס מרוצים מהיכולת שהוא מציג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully