וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיא לוזון שמח, כולם מרוצים ממנו, למה שלא יישאר?"

דודו דהאן התראיין בבלגיה ורמז על עתידו של המאמן: "יהיה קל מאוד להגיע להסכמות. מכאן הוא יילך לקבוצה גדולה באירופה"

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
מרוצה בבלגיה. לוזון/GettyImages

מה צופן עתידו של גיא לוזון? המאמן הישראלי, שמוליך את הליגה הבלגית בבטחה עם סטנדרד ליאז', מסיים את חוזהו בקבוצה בתום העונה, ובבלגיה כבר עוסקים בשאלות שנותרו פתוחות לקראת העונה הבאה. דודו דהאן, סוכנו של לוזון, העניק היום (רביעי) ראיון בבלגיה, בו פיזר רמזים לגבי העתיד של לוזון בסטנדרד.

"גיא שמח בסטנדרד ליאז'. גם המשפחה שלו מרוצה. יש לו קשר טוב עם השחקנים, עם האוהדים, עם הנשיא, עם כולם כאן. הוא רוצה להישאר בעונה הבאה ויודע איך לגרום לקבוצה לשחק אפילו טוב יותר. גם רולאן דושאטלה, נשיא סטנדרד, מעוניין בכך, כך שלא נראה לא שיהיה קשה מדי להגיע להסכמות. אבל זה לא הזמן לדבר על זה", אמר.

דהאן המשיך לשבח את לוזון ואת עבודתו: "יש לו אישיות יוצאת דופן. הוא מביא סגנון ורעיונות חדשים למשחק. הוא עשה כמה דברים יפים בישראל, ולמרות שהוא הגיע לסטנדרד והיה נתון לאווירה קשה, העבודה שלו השתלמה. הוא מאמן ברמה הגבוהה ביותר, ומסטנדרד הוא יעבור למועדון גדול ועשיר באירופה".

לוזון (38) חתם באופן מפתיע בסטנדרד ליאז' במאי בשנה שעברה, עוד במהלך ההכנות לאליפות אירופה של הנבחרת הצעירה, אותה אימן. בתחילה זכה לקיתונות של בוז והיה נתון ללחצים רבים מצד הנשיא והאוהדים, אך עד מהרה הוביל את הקבוצה להצלחות והפך למאמן מוערך בבלגיה. אחרי 29 מחזורים, סטנדרד מוליכה את הליגה הבלגית בפער של שש נקודות על פני קלאב ברוז', השנייה בטבלה.

סוכן השחקנים דודו דהאן. קובי אליהו
"מסטנדרד גיא לוזון יעבור לקבוצה אירופית גדולה". דהאן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully