וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למאר אודום וקוצ'ה לבוראל ויטוריה - הסוף?

הפורוורד המדובר, ששותף רק בשני משחקים, המריא חזרה לארצות הברית לסדרת בדיקות. בספרד חוששים שלא יחזור

שחקן קוצ'ה לבוראל ויטוריה למאר אודום. Rafa Rivas, GettyImages
לזה קוראים אפיזודה חולפת. למאר אודום ברגע נדיר של משחק/GettyImages, Rafa Rivas

הצטרפותו של למאר אודום ללבוראל קוצ'ה ויטוריה עוררה הדים רבים בעולם הכדורסל, אך היא עשויה להסתיים מוקדם מהצפוי, ומבלי שהפורוורד בעל הרזומה העשיר הותיר איזשהו חותם. אודום המריא אתמול (שלישי) בחזרה לארצות הברית כדי להתייעץ עם מומחה בנוגע לפציעה שהוא סוחב בגבו - פציעה שבגינה החסיר את רוב המשחקים של הקבוצה מאז הגעתו. בסך הכל, שותף אודום בשני משחקים העונה, אחד ביורוליג ואחד בליגה הספרדית, בהם קלע 2 נקודות בלבד.

בספרד הביעו דאגה נוכח שובו של אודום לביתו שבארצות הברית, בעיקר על רקע העובדה שחוזהו בויטוריה יפוג בקרוב, בעוד חודש. אודום חתם בפברואר על חוזה לחודשיים, עם אופציה להאריך את חוזהו עד תום העונה, אך בתקשורת המקומית הביעו ספק אם הוא בכלל ישוב לספרד.

בהודעה מטעם הקבוצה נכתב כי "אודום נסע באישור לניו יורק כדי לקבל חוות דעת שנייה לגבי מצבו, מהרופא שליווה אותו לאורך כל הקריירה ב-NBA.

אודום לא שיחק באופן סדיר מאז סופה של עונת 2012-13, אז הוא סיים את חוזהו בלוס אנג'לס קליפרס. בחודשים שחלפו מאז הוא התמודד עם התמכרות לסמים, נתפס נוהג בשכרות והחל בהליך גירושין עם בת זוגו המפורסמת, קלואי קרדשיאן. בנובמבר האחרון דוק ריברס הזמין אותו להתאמן עם הקליפרס בתקווה להעלות את חייו בחזרה על המסלול, אבל הוא לא קיבל חוזה. עכשיו נראה שגם הגיחה לאירופה לא תסייע לקריירה להמריא מחדש.

החולצה של שחקן קוצ'ה לבוראל ויטוריה למאר אודום. מתוך הטוויטר של קוצ'ה לבוראל ויטור, צילום מסך
כבר צריך להחזיר אותן לבוידעם? גופיות של אודום למכירה/צילום מסך, מתוך הטוויטר של קוצ'ה לבוראל ויטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully