וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינו: "לסיטי יש שחקנים שיכולים לפגוע בנו"

מאמן ברצלונה מתכונן לגומלין מול מנ' סיטי באלופות (ד', 21:45, ספ' 5): "אין בין מסי לניימאר חיבור מספיק טוב". אגוארו חוזר להרכב. פ.ס.ז - לברקוזן (ספ' 5+ לייב)

ססק פברגאס שחקן ברצלונה לפני אלכסנדר קולארוב שחקן מנצ'סטר סיטי. Laurence Griffiths, GettyImages
מפגש חוזר בקאמפ נואו. פברגאס נגד סיטי/GettyImages, Laurence Griffiths

משחקי הגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות יימשכו ביום רביעי עם שני מפגשים. בהתמודדות הראשונה תארח פ.ס.ז' את לברקוזן כדי להשלים באופן מעשי את העפלתה לרבע הגמר אחרי 0:4 מוחץ בגרמניה. אחרי הפסד הליגה המפתיע מול ויאדוליד, ברצלונה תארח את מנצ'סטר סיטי כשגם היא עם יתרון מבטיח של 0:2 מהמשחק הראשון באנגליה.

טאטה מרטינו מאמן ברצלונה. GettyImages
מזהיר משאננות. מרטינו/GettyImages

ברצלונה - מנצ'סטר סיטי (21:45, ספורט 5 ו-HD)

כשהיא עם יתרון מבטיח של 0:2 מהמשחק הראשון במנצ'סטר, אלופת ספרד תנסה להשלים את המשימה ולהעפיל לרבע הגמר של המפעל היוקרתי. מרטין דמיצ'ליס הבלם הארגנטינאי של סיטי הורחק מהמשחק הקודם אחרי הכשלה על מסי והביא לשער הראשון כשדני אלבס נתן לקטלאנים מקדמה משמעותית עם שער נוסף לקראת הסיום. ברצלונה העפילה ב-32 מתוך 34 הפעמים בהם ניצחה משחק חוץ באירופה, אבל הקטלאנים מגיעים להתמודדות הזו בכושר לא טוב אחרי הפסד ליגה מפתיע לויאדוליד ועם לחץ גדול שמופעל על המאמן שלה טאטה מרטינו בעקבות היכולת הלא מרשימה של קבוצתו.

טאטה מרטינו, מאמן הקטלאנים שנמצא בלחץ גדול, אמר לקראת ההתמודדות הזו: "אני חושב שמנצ'סטר סיטי תעשה כמה שינויים לעומת המשחק הראשון. אגוארו הוא שחקן מאוד מסוכן אבל לא רק הוא, יש להם הרבה שחקנים שיכולים לעשות לנו נזק. צריך לזכור שרק לפני 12 ימים שיחקנו טוב מאוד נגד סיטי ואני לא רואה סיבה מדוע שלא נשחק באותה צורה ביום רביעי".

מרטינו הזהיר משאננות בעקבות הניצחון במשחק הראשון: "אני חושב שזה מסוכן מאוד אם נחשוב שניצחנו 0:2 במשחק הראשון. הדרך הכי טובה היא לחשוב שהתוצאה עדיין 0:0 ולנסות לנצח את המשחק. אסור לנו לחשוב על ספקולציות אחרות ועל תיקו. מרטינו דיבר על השילוב עד כה בין מסי לניימאר: "הם לא שיחקו עד עכשיו הרבה ביחד בגלל פציעות. לאחרונה הם שיחקו יותר ביחד אבל לא היה ביניהם יותר מדי חיבור על המגרש. אי אפשר לצפות שהם יהיה מתואמים רק כי מדובר בשחקן הטוב בעולם ובשחקן השני הכי טוב בעולם".

גם מנצ'סטר סיטי מגיעה למשחק הזה אחרי הפסד מפתיע מאוד כשנכנעה בביתה 2:1 לוויגאן ברבע גמר הגביע האנגלי. התכולים יכולים להיות מעודדים מהעובדה שיקבלו בחזרה את סרחיו אגוארו, החלוץ הארגנטינאי שנעדר בשל פציעה מהמשחק בקאמפ נואו, כשדויד סילבה, אלברו נגרדו וחסוס נבאס יחזרו למולדתם וינסו להוביל את האנגלים להפתעה גדולה. יאיא טורה ישחק נגד ברצלונה בקאמפ נואו לראשונה מאז עזב אותה לסיטי ב-2011 וינסה להתמודד עם הקישור הנהדר של ברצלונה ששלט לגמרי במפגש הקודם. מרטין דמיצ'ליס הבלם שהורחק מהמשחק הקודם, ייעדר הפעם ומי שצפוי לפתוח במקומו במרכז ההגנה הוא ג'וליין לסקוט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
צפוי לפתוח בחוד. קבאני/רויטרס

פריס סן ז'רמן - באייר לברקוזן (21:45, ספורט 5+ לייב)

אחרי 0:4 קליל ומוחץ במשחק הראשון בגרמניה, אלופת צרפת חוזרת לביתה כדי להשלים את העפלתה הבטוחה לרבע הגמר. אדינסון קבאני, החלוץ האורוגוואי שהחמיץ את המפגש הקודם עשוי לחזור להרכב כמו גם המאמן שלו לורן בלאן שהיה מושער מהמשחק בביי ארינה. לאור התוצאה החד צדדית במשחק הקודם, בלאן צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב ולתת מנוחה לשחקני מפתח כמו המגן ההולנדי גרגורי ואן דר ויל והקשרים בלס מאטוידי ומרקו וראטי.

השחקנים של סמי היפייה מגיעים לצרפת בכושר לא טוב אחרי שניצחו רק שניים מתוך תשעת המשחקים האחרונים שלהם בכל המסגרות כשהצרפתים הפסידו בביתם רק פעם אחת מאז נובמבר 2012. היפייה יחסר במשחק הזה את הקשר הפצוע יינס הגלר ואת רובי קרוסה. הבלם אמיר ספאחיץ' שהורחק מהמפגש הקודם בגרמניה ייעדר גם הוא.

לורן בלאן התייחס להתמודדות שמצפה לקבוצתו ואמר: "אני אתן לחמישה שחקנים לנוח במשחק הזה בעקבות העומס הרב על הקבוצה, אבל אל תדאגו אני מתכוון להציב הרכב חזק ותחרותי. עם זאת אנחנו חייבים לקחת בחשבון שהשחקנים שיחקו שלושה משחקים בשבוע וזה עומס גדול".

סמי היפייה מאמן באייר לברקוזן. רויטרס
משחק לפרוטוקול בלבד. היפייה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully