וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון: "ללא הבנות, הקיצוץ בהפועל ת"א לא ייצא לפועל"

ארגון השחקנים דורש התחייבות שהקיצוץ בשכר השחקנים ייחשב להלוואה שתוחזר בתוך שנתיים, ושלא יהיה קיצוץ נוסף

one

פערים בין ארגון השחקנים וחטיבת הספורט של ההסתדרות לבין מחזיק זכויות הניהול של הפועל תל אביב חיים רמון בנושא הקיצוץ המתוכנן בשכר שחקני הקבוצה. בשבועות האחרונים מתקיים משא ומתן בין ניר אלון, יו"ר הארגון, לבין רמון, שבו מנסים השניים להגיע להסכם על נספח שעליו אמורים לחתום שחקני הקבוצה כדי שרמון יוכל לקץ משכרם השנתי כ-5 אחוזים. חשוב לציין כי למרות שלשחקני הפועל תל אביב קוצץ חלק מהשכר בחודש האחרון ויקוצץ חלק מהשכר בחודש הנוכחי, ללא מסמך הבנות שעליו חתומים השחקנים בקרת התקציבים תחזיר לשחקנים את הכסף שקוץ בסוף השנה, כשתפדה את הבטוחות של חיים רמון ועידו חג'ג'.

בעלי הפועל תל אביב חיים רמון. ניב אהרונסון
פערים במשא ומתן. רמון/ניב אהרונסון

ישנה חוסר הסכמה בין הצדדים והם ממשיכים לנסות למצוא פתרון, וההערכה היא שהם ימצאו כזה עד סוף חודש מרץ. ארגון השחקנים דואג שההסכם יהיה קיבוצי לכל השחקנים שאמורים לקצץ משכרם, והקיצוץ יירשם כהלוואה מצד השחקנים למועדון. רמון יחויב להחזיר את הכספים אם הקבוצה תעפיל בשנתיים הקרובות לשלב הבתים של הליגה האירופית, וזאת ללא קשר אם שחקן כזה או אחר יעזוב את המועדון במשך אותה תקופה. עוד מבקשים בארגון השחקנים שרמון יתחייב להחזיר כחצי עד שליש מהסכום שקוצץ משחקן שיעזוב בקיץ, ויחויב גם לא לבקש קיצוץ נוסף משכר השחקנים עד סוף העונה.

"יש עדיין אי הסכמות אבל אנחנו מעריכים שנגיע לפתרון עד סוף החודש", אמר ניר אלון, "אם לא נגיע להבנות שיהיו מקובלות על שני הצדדים, הקיצוץ לא ייצא לפועל ונחזור למצב הקודם".

חבר דריקטוריון הפועל תל אביב סיימון כץ: "אני לגמרי מבין את רצונו של רמון להגיע לאיזון תקציבי כדי שיוכל למשוך את הערבויות, אך יחד עם זאת צריך להיות מאוד זהיר לגבי עתידו של המועדון ויכולתו העתידית לעמוד בעומס ההלוואות והמקדמות שנלקחות מכל הבא ליד. שוב אני יכול להצטער שרמון לא נועץ בבעלי המניות לגבי החלטות שעלולות להשפיע לרעה על עתיד המועדון".

מכירת הכרטיסים לדרבי החלה אתמול, ועד כה נמכרו יותר מאלף כרטיסים. הנהלת הפועל תל אביב מונעת מאוהדי מכבי תל אביב לרכוש מכירת כרטיסים המיועדים ליציעים שהוקצו לאוהדי האדומים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ניר אלון יו"ר ארגון השחקנים. נמרוד סונדרס
אופטימי. ניר אלון/נמרוד סונדרס

לאחר שהבוקר כבר הודיעו אוהדי הפועל תל אביב כי הם מתכוננים להחרים את משחק הדרבי בכדורסל, הוציאה הודעה גם עומתת האוהדים האדומים: "קיום משחקי הדרבי - כדורגל וכדורסל באותו יום פוגעת בספורט ופוגעת באוהדים. הדרבי הוא המשחק הגדול והחשוב של העונה וקיום שני המשחקים באותו יום לא יאפשר לאוהדים להגיע לשני המשחקים, יפגע בחגיגיות המשחקים ובהיערכות הקהל אליהם ויפגע בספורטיביות של המשחק. אנו קוראים לכל הגורמים לא להתעלם מהחשיבות של נוכחות הקהל במגרשים אשר הינה לב ליבו של הספורט. בהפועל תל אביב קוראים לכל הגורמים המעורבים למצוא פתרון שלא יבוא על חשבון האוהדים ויאפשר את חווית הספורט החשובה לכולנו. קיום שני המשחקים בערבים שונים יהווה חגיגה לספורט, הן לקהל בבית והן לצופים במגרשים".

בנוסף, האולטראס הפועל כבר הודיעו שהם מחרימים את המשחק כדורסל אם לא יזיזו אותו. היום יצאה ההודעה הבאה מטעם ארגון היציע- היא נשלחה גם בשם אוהדי מכבי תל אביב ארגון "אחים לסמל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully