וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל תל אביב מאיימים להחרים את דרבי הכדורסל

גורמים לוחצים להעביר לשעה מוקדמת את המשחק, שיסתיים בסמוך לדרבי בכדורגל. ולמה הזרים התעוררו לפנות בוקר?

שחקני הפועל תל אביב ג'סטין הארפר, רביב לימונד. מגד גוזני
"הישג גדול". לימונד/מגד גוזני

הפועל תל אביב העפילה אמש (שני) לפלייאוף העליון של ליגת העל לאחר הניצחון 82:86 על מכבי אשדוד בהדר יוסף. הקבוצה של ארז אדלשטיין שמטה במהלך המשחק יתרון דו ספרתי, וכבר הייתה בפיגור 7 נקודות, פחות מ-5 דקות לסיום, אך בעזרת דקות אחרונות טובות מאוד של קרלון בראון ו-וינסנט קאונסיל, בצוותא עם עוד משחק מצוין של רביב לימונד, ידעו האדומים לצאת עם הניצחון.

"ידענו שיהיה משחק קשה, אשדוד באים להילחם על החיים שלהם, זו קבוצה מאוד מוכשרת שהמקום שלה לא באמת מלמד על היכולת שלה", אמר לימונד לאחר המשחק, "אני שמח שניצחנו את זה, זה היה משחק של אופי אחרי שנכנסנו לבור עמוק והעובדה שיצאנו מזה היא מבחינתנו הישג גדול". הכוכב של האדומים הוסיף על הנפילה של הקבוצה במחצית השנייה, "יש לנו העונה בעיה עם הרבע השלישי, אבל היום מתחילת המשחק היינו מפוזרים ולא כולם היו ב-100 אחוז על המגרש, ואם בימים כאלה אתה יודע לנצח את המשחק, זה חשוב מאוד".

בתוך כל, אוהדי הפועל תל אביב מתכוונים להחרים את הדרבי בכדורסל ביום שני הקרוב מול מכבי תל אביב. זאת בשל שידור הטלוויזיה שאמור להסתיים בסמוך לשריקת הפתיחה לדרבי בכדורגל. גורמים בקבוצות הכדורסל והכדורגל של האדומים לוחצים על רשות השידור להזיז את מועד המשחק ליום אחר. האוהדים מאיימים להחרים את המשחק. בעמותת האוהדים וארגון האולטראס של הפועל תל אביב קיים זעם רב על שיבוץ המשחק והם גם אלה שיוזמים את המהלך.

"לא נורמלי לצפות שביום עבודה אוהדים יגיעו כל כך מוקדם למשחק", אמר גורם בעמותת האדומים. "אבל מילא זה, אי אפשר לצפות מאוהדים שאיך שהמשחק ייסתיים ירוצו לבלומפילד. עם כל הכבוד לערוץ הראשון ולרצון שלו לשדר את שני המשחקים באותו יום, צריך קודם כל לדאוג לאוהדים. אותנו מעניין רק דבר לעודד את הקבוצות שלנו ואנחנו לא צריכים להתחשב ברצונות הטלוויזיה אלא הם צריכים להתחשב ברצונות האוהדים".

שחקני הפועל תל אביב רביב לימונד (שני משמאל) וינסנט קאונסיל (שני מימין). ברני ארדוב
טיול בשעת בוקר מוקדמת. שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

כאמור, האדומים העפילו למשחקי הפלייאוף העליון, בו ייפגשו במשחקי בית וחוץ את מכבי תל אביב, הפועל ירושלים ומכבי חיפה, כשהמשחק הראשון, בשבוע הבא יפגיש אותם עם הצהובים ביד אליהו, "זה הישג גדול עבורנו", מרוצה לימונד, "אם היית אומר בתחילת העונה את זה לשחקנים, להנהלה ולצוות, כולם היו קונים את זה. לא חושב שהאמינו אבל עשינו את זה, זה הישג גדול למועדון. דרבי בנוקיה זה לא פשוט אף פעם, מכבי פייבוריטים אבל אנחנו הפועל תל אביב, לא נבוא עם הזנב בין הרגליים, נבוא להילחם ויהיה טוב".

בהפועל צפויים לפנות הבוקר (שלישי) גם למכבי תל אביב כדי לנסות ולשנות את יום משחק הדרבי משני לראשון, כדי להפריד בין דרבי הכדורסל לדרבי הכדורגל. נכון לעכשיו, הדרבי ביד אליהו ייפתח בשעה 18:45, ואילו דרבי הכדורגל בבלומפילד, אותו מארחים האדומים, ייפתח בשעה 20:45, דבר שלא יאפשר לאוהדים להגיע ממשחק למשחק. בקבוצה מקווים כי בערוץ הראשון, שמשדר את שני המשחקים, יענו לבקשתם בחיוב.

בהפועל תל אביב מקווים שמתן נאור יוכל לשוב ולשחק לקראת אמצע הפלייאוף העליון. הקפטן של האדומים נפצע בחצי גמר גביע המדינה, וסובל מקרע חלקי ברצועה הצידית בברך, כשההערכה הראשונית דיברה על כך שיוכל לחזור לפעילות אחרי שלושה שבועות, אך כעת מסתבר שיצטרך לנוח עוד שבועיים לפני שיוכל לחזור להתאמן. הזר החדש, אנתוני מארשל, שעדיין לא נרשם למשחקי הקבוצה, עדיין לא בכושר משחק, לאחר שהגיע לישראל אחרי פציעה באוקראינה, והוא עשוי להרשם לסגל הקבוצה בדרבי, למרות שביעות רצון מיכולתו של וינסנט קאונסיל במשחק אמש.

ובעניין אחר: חמשת הזרים של האדומים - ג'וש אוונס, ג'סטין הארפר, אנתוני מארשל, קרלון בראון ו-וינסנט קאונסיל - הגיעו הבוקר בשעה 06:00 לספארי ברמת גן על מנת לצפות בעובדי המקום מעירים את החיות ומאכילים אותן. "הם התרגשו מאוד לקראת הביקור", סיפרו אמש במועדון, "אנחנו קצת חושבים שזה מלמד על החומר האנושי שיש בקבוצה שלנו".

(עדכון ראשון: 9:33)

שחקן הפועל תל אביב מתן נאור. ברני ארדוב
יחזור מאוחר מהצפוי. נאור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully