וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ראיו הדהימה, ניצחון ראשון למלאגה ב-2014

הלפני אחרונה ניצחה 2:3 את ריאל סוסיאדד, שלא הפסידה בבית חצי שנה. סמו ואמרבאט סידרו למלאגה 0:2 באוסאסונה

שוער ראיו וייקאנו, רובן. GettyImages
ראיו הדהימה. השוער רובן/GettyImages

המחזור ה-27 בליגה הספרדית נחתם הערב (שני) עם שני משחקים שרק סיבכו את התחתית הלוהטת. ראיו וייקאנו הלפני אחרונה הדהימה עם 2:3 באנואטה על ריאל סוסיאדד והשתוותה לוויאדוליד שנמצאת מעל הקו האדום. מלאגה תפסה מרחק של שלוש נקודות, בזכות ניצחונה הראשון ב-2014 - 0:2 בחוץ על אוסאסונה.

ריאל סוסיאדד - ראיו וייקאנו 3:2

הפתעה גדולה באנואטה, שם הבאסקים רשמו הפסד שני בלבד העונה וראשון מאז ספטמבר, שהרחיק אותם מהיריבה המושבעת בילבאו המדורגת רביעית. הפתיחה הייתה מדהימה. סוסיאדד ל-0:1 בדקה השנייה כשרובן פארדו שלח כדור חופשי שנעצר ברשת הודות להסטה קלה עם הראש של הבלם איניגו מרטינס. שתי דקות אחר כך חואקין לאריביי הארגנטינאי השווה עבור ראיו ל-1:1 בפנדל בדקה הרביעית. פארדו גם דאג להוריד את ריאל סוסיאדד ביתרון להפסקה עם תרגיל יפה ובעיטה לרשת ברגל שמאל בדקה ה-45, אך שתי דקות בתוך המחצית השנייה היה זה אלברטו בואנו שניצל טעות קשה של השוער סוביקראי ואיזן. השער היפה במשחק היה גם זה שהכריע אותו, כשרובן רוצ'ינה ביצע דאבל פס עם בואנו וירה לרשת בדקה ה-67. ראיו במקום ה-19 עם 26 נקודות, אבל רק ארבע פחות מסלטה ויגו במקום ה-11. חצי ליגה במאבקי הישרדות.

אוסאסונה - מלאגה 2:0

כמה לחץ השתחרר אצל ברנד שוסטר. אחרי שמונה מחזורי ליגה ללא ניצחון, בהם כבשה קבוצתו שני שערים בלבד, מלאגה סוף כל סוף רשמה ניצחון בכורה ב-2014. האנדלוסים עשו זאת בקרב התחתית החשוב באל סדאר, ובכיכובו של המרוקני נורדין אמרבאט. המושאל מגלאטסראיי בישל מצד שמאל לסמו הצעיר שהקשית בנגיעה קלה פנימה בדקה ה-14, וסגר עניין עם שער הבכורה שלו בספרד אחרי מסירת עומק של רוקה סנטה קרוס בדקה ה-66. בתווך, המגן חסוס גאמס הורחק משורות מלאגה בדקה ה-52, אך ווילי קבאז'רו סיפק עוד הופעה מצוינת בין הקורות ומנע מאוסאסונה כל סיכוי לחזור. שתי הקבוצות כעת עם 29 נקודות, שלוש מעל הקו האדום.

ווילי קבאז'רו שוער מלאגה. רויטרס
שוב הציל את מלאגה. ווילי קבאז'רו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully