וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: נדאל הופתע, ניצחון קשה לפדרר

הספרדי הודח בסיבוב השלישי עם הפסד 6:3, 3:6, 7:6 לדולגופולוב, השוויצרי גבר 6:7, 6:7 על טורסונוב. גם מארי הזיע

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
הדחה מוקדמת מהצפוי. רפאל נדאל/AP

הסיבוב השלישי בטורניר אינדיאן וולס שבקליפורניה סיפק הלילה (בין שני לשלישי) סנסציה גדולה, בסיומה רפאל נדאל מצא את עצמו בחוץ. המדורג ראשון נכנע 6:3, 3:6, 7:6 לאוקראיני אלכסנדר דולגופולוב, המדורג 28, אחרי שכבר הראה סימני חולשה בסיבוב הקודם, בו שמט מערכה מול ראדק סטפאנק. למרות שהגיע למשחק במאזן 5:0 מול השור ממאיורקה (ו-10:0 במערכות), דולגופולוב לא נרתע ורשם את ניצחונו השני בקריירה על יריב מהטופ 5, פחות מחודש אחרי שגבר על דויד פרר בריו.

האוקראיני נשבר כבר במשחקון הפתיחה, אבל התאושש במהרה וברח לניצחון 3:6 במערכה הראשונה. בהמשך נדאל חזר לעצמו וניצח 3:6 במערכה השנייה, אבל דולגופולוב שוב להט במערכה השלישית, בה הוליך 2:5 לפני שנדאל הסתער פעם נוספת וכפה שובר שוויון, בו המדורג 28 כבר חשב שניצח עם אייס, אבל עין הנץ גילתה שהכדור היה בחוץ, והוא התכבד לסגור עניין בסופו של דבר עם 5:7 בשובר השוויון בזכות פורהנד מצוין. יריבו הבא של דולגופולוב יהיה פאביו פוניני, שהציל שתי נקודות משחק בדרך לניצחון 2:6, 6:3, 5:7 על גאל מונפיס.

אלכסנדר דולגופולוב טניסאי אוקראיני. AP
ניצחון שני בתוך חודש על יריב מהטופ 5. אלכסנדר דולגופולוב/AP

את משחקי היום פתח קרב גדול אחר, כאשר אנדי מארי ניצח את הצ'כי בן ה-20 ייז'י וסלי 7:6, 4:6, 4:6. בהמשך רוג'ר פדרר עלה אף הוא לשמינית גמר הטורניר, לאחר שגבר על הרוסי דמיטרי טורסונוב 6:7, 6:7 בתום משחק שארך 1:46 שעות.

פדרר פתח מצוין ושבר את יריבו כבר במשחקון הראשון, אבל הרוסי שבר בהמשך ל-5:5 וכפה שובר שוויון. השוויצרי רשם מיני-ברייק ראשון, אולם איבד את ההגשה מיד לאחר מכן. בהמשך עלה פדרר ל-3:5 אך טורסונוב השווה ל-5:5. פדרר רשם שלוש אפשרויות לנקודת מערכה אך לא הצליח לשמור על ההגשה עד שלבסוף שבר את יריבו, רשם 7:9 בשובר השוויון וניצח 6:7 במערכה הראשונה.

גם במערכה השנייה השניים היו צמודים זה לזה. כל אחד מהטניסאים רשם שבירה אחת והמערכה הוכרעה בשובר שוויון. הפעם פדרר לא הסתבך, שבר פעמיים את יריבו, השלים 2:7 בשובר השוויון וניצח 6:7 במערכה השנייה. כעת מחכה לפדדר מפגש מול הגרמני הוותיק טוני האס (11), שניצח 6:7, 2:6 את קיי נישיקורי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
עבד קשה. פדרר/AP

מארי שרד בסיבוב הקודם מאבק מול לוקאש רוסול, והזיע גם הפעם. המדורג 77 בעולם לא התרגש מהמפגש הראשון שלו בקריירה מול הבריטי הבכיר, שבר אותו פעמיים והתעלה בשובר השוויון של המערכה הראשונה עם ניצחון 2:7 והשלים 6:7. וסלי המשיך לספק טניס נהדר במערכה השנייה, אך איבד יתרון 3:4 וראה את מארי מנצל את ניסיונו ולוקח את המערכה עם 4:6. גם כאן וסלי לא נבהל, שבר פעמיים במערכה השלישית אולם מארי השווה ברגע הנכון ל-4:4 ושבר שוב את יריבו במשחקון העשירי, ניצח 4:6 במערכה והמשיך לשלב הבא.

יריבו הבא של מארי יהיה מילוש ראוניץ' (10), שגברה 4:6, 3:6 על אלחנדרו פאייה. סטניסלאס ואווינקה (3) טייל לשלב הבא עם 0:6, 2:6 קל על אנדראס ספי האיטלקי. המשוכה הבאה שלו תהיה מפגש מול קווין אנדרסון, שגבר 6:4, 0:6, 3:6 על הרוסי יבגני דונסקי.

הטניסאי הבריטי אנדי מארי. Matthew Stockman, GettyImages
גם הוא הזיע. אנדי מארי/GettyImages, Matthew Stockman

אצל הנשים, המדורגת ראשונה בעולם, נה לי, ניצחה בסיבוב השלישי את קרולינה פלישקובה 3:6, 4:6. הסינית השיגה 15 ווינרים מול הצ'כית בת ה-21, הצעירה ממנה ב-10 שנים, וכך התגברה עם 28 שגיאות בלתי מחויבות. יריבתה הבאה תהיה הקנדית אלכסנדרה ווזניאק, שהפתיעה את המדורגת 21 אנסטסיה פבליוצ'נקובה עם 1:6, 7:6, 0:6.

ההפתעה של היום הייתה הדחתה של מריה שראפובה (4), שנכנעה 6:3, 4:6, 7:5 לאיטלקיה המוכשרת קמילה גיורגי, שסידרה לעצמה מפגש בשמינית הגמר מול בת ארצה פלאביה פנטה (20), שהדיחה את סמנתה סטוסור (16) עם 4:6, 6:3, 1:6. סלואן סטיבנס המקומית (17) הרשימה מול אנה איבנוביץ' (11) וניצחה 6:7, 4:6.

מריה שראפובה טניסאית רוסיה. Mark J. Terrill, AP
כבר בחוץ. מריה שראפובה/AP, Mark J. Terrill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully