וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "נראה שפיל ג'קסון ייקח את הג'וב בניו יורק"

הזן מאסטר בדרך חזרה, כך על פי ESPN, וצפוי להצטרף לצוות הניהולי של הניקס, אך לא כמאמן. כרמלו לא משתגע על כך

מאמן הכדורסל פיל ג'קסון (שמאל) ובמאי הקולנוע ספייק לי (ימין). רויטרס
בקרוב ביחד? פיל ג'קסון וספייק לי/רויטרס

רשת ESPN מדווחת הערב (שני) כי פיל ג'קסון קרוב להשיב בחיוב להצעה להצטרף לצוות הניהולי של ניו יורק. "הניקס חושבים שהם יודעים מה הולך לקרות", אמר גורם. "כרגע, נראה שפיל ייקח את הג'וב. תמיד יש את האפשרות שמשהו יתפרק ברגע האחרון, אבל הניקס מרגישים שהוא מצטרף אליהם".

עדיין לא ברור באיזה תפקיד מדובר, ובעוד שב-ESPN טוענים שאין יהיה זה בג'וב ייעוצי בלבד, מקפידים בארצות הברית להזכיר שהזן מאסטר גם לא ישוב לקווים ויחליף את מייק וודסון. כפי שזה נראה כרגע, הבעלים ג'יימס דולאן יעניק לג'קסון סמכות לבצע החלטות כדורסל רבות, ואחד המאמנים הגדולים בהיסטוריה שלקח שתי אליפויות עם המועדון ב-1970 ב-1973 אמור להשיב באופן רשמי ב-24 השעות הקרובות.

מי שלא ממש משתגע על הצעד הזה, כך מתברר, הוא כוכב הקבוצה כרמלו אנתוני. בניו יורק פוסט מדווחים כי הניקס לא שיתפו את מלו בהחלטה המסתמנת, וכשנשאל על כך ביום שבת, השיב: "אני לא יודע מה קורה. אף אחד לא דיבר איתי על זה. קשה לי להגיד מה יקרה, אני די בטוח שנצטרך לחכות עד הקיץ כדי לראות מה יהיה".

אגב, לפני שנתיים אמר ג'קסון: "אמארה וכרמלו לא מתאימים. סטודמאייר שחקן טוב מאוד, אבל הוא צריך להתאים בתוך שיטה ודרך. כרמלו חייב להיות מוסר טוב יותר, והכדור לא יכול להיעצר בכל פעם שהוא מגיע אליו. הם צריכים מישהו שיבוא ויחבר את הקבוצה".

פורוורד ניו יורק ניקס כרמלו אנתוני (שמאל). Frank Franklin II, AP
איך החיבור עם פיל יעבוד? מלו/AP, Frank Franklin II

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully