וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פיסטוריוס הקיא והתייפח בזמן העדות לגבי פצעי הירי"

האצן שמואשם ברצח חברתו התפרק בזמן הצגת הראיות. כתב "טלגרף": "מראה מכמיר לב. מעולם לא ראיתי נאשם מקיא שוב ושוב"

האתלט הדרום אפריקאי אוסקר פיסטוריוס. AP
ביקש לזרז את שלב העדויות. פיסטוריוס במהלך משפטו/AP

שלב העדויות במשפטו של אוסקר פיסטוריוס נמשך, והיום (שני) התרחש אירוע יוצא דופן בבית המשפט כשהאצן הדרום אפריקאי, המואשם ברצח חברתו, הקיא במהלך עדות שתיארה את ממצאי החקירה באשר לפצעי הירי על גופתה של ריבה סטינקאמפ.

"אוסקר פיסטוריוס מקיא ומתייפח בזמן שמוצגות הראיות באשר לפצעי הירי של סטינקאמפ", תואר מהלך המשפט ב"טלגרף" הבריטי. בית המשפט לקח הפסקה קצרה, אולם האצן לא התאושש. "העדות חודשה ושוב פיסטוריוס מקיא", נכתב, "כתבנו בבית המשפט אייסלין ליינג מוסר שכשמתעלמים מהנסיבות, המראה מכמיר לב". בהמשך הוסיף כתב "טלגרף": "הייתי בהרבה משפטים, ומעולם לא ראיתי נאשם מקיא שוב ושוב לתוך דלי למשמע העדויות".

עורך דינו של פיסטוריוס אמר לבית המשפט כי מרשו לא רוצה לעצור את שלב העדויות, אך ישמח אם שלב זה יעבור באופן הכי מהיר שאפשר. הפתולוג אמר כי לפי שרידי הארוחה האחרונה שאכלה סטינקאמפ, היא נצרכה שלוש שעות לפני מותה, ולפי הדיווחים מהמשפט פרט מידע זה גורם מקשה על עדותו של פיסטוריוס.

ריבה סטינקאמפ, בת זוגו הנרצחת של אוסקר פיסטוריוס. AP
ריבה סטינקאמפ, בת זוגו המנוחה של פיסטוריוס/AP

פיסטוריוס, אחד הספורטאים המפורסמים בעולם, הוא קטוע רגליים החל מגיל 11 חודשים. סיפורו פורסם בכל העולם, והפך לאחד הסיפורים הכי מעוררי השראה בעולם הספורט. רגליו נקטעו מתחת לברך מאחר שלא הייתה לו עצם השוקית, והוא רץ עם תותבות במהירות מרשימה, גם בהשוואה לספורטאים מקצוענים. הוא נכלל בסגל דרום אפריקה באולימפיאדת לונדון בקיץ האחרון, ואף עלה לחצי הגמר בריצת 400 מטר.

הדרום אפריקאי היה לאצן הראשון שרץ עם שתי רגליים תותבות באולימפיאדה. הוא נטל חלק במירוצים ל-400 מטר ול-4X100 בלונדון. הדרום אפריקאי השתתף גם במשחקים הפראלימפיים בקיץ האחרון וזכה במדליית הזהב במקצה ל-400 מטר בזמן של 46.68 שניות וב-4X100 הוא קבע שיא עולם שעומד על 41.78 שניות. פיסטוריוס זכה גם במדליית הכסף ב-200 מטר וקבע שיא עולם בחצי הגמר עם זמן של 21.30 שניות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully