וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקת: "הריצה בירושלים היא המרגשת ביותר"

ראש עיריית ירושלים הוציא לדרך את אירועי המרתון, שיתקיים ב-21.3 בבירה. 25 אלף איש מכל העולם צפויים להשתתף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת הוציא היום (שני) את מרתון ירושלים לדרך. יריית הזינוק תישמע ב-21.3, עם מספר שיא של כ-25,000 רצים בכל המרוצים מ-54 מדינות שונות בעולם ישתתפו במקצים, כאשר כ- 2,400 רצים מרחבי העולם יגיעו במיוחד להתחרות במרתון המלא. מדובר בגידול של 41% בהרשמה מחו"ל במרתון בהשוואה לשנת 2013, ובמספר חסר תקדים והגבוה ביותר אי פעם בארץ של רצים מחו"ל. הרצים יתחרו במקצי המרתון המלא (42 ק"מ), חצי המרתון (21 ק"מ), 10 ק"מ, 5 ק"מ, והמרוץ החברתי - קהילתי.

ברקת, שירוץ בעצמו במרתון, אמר כי "כרץ מרתון אשר סיים חמישה מרתונים בערים שונות בעולם, אני יכול להגיד בביטחון מלא כי הריצה בירושלים היא המרגשת ביותר, משלבת נופים עוצרי נשימה ומלאי השראה, באוויר צלול ומסלול אתגרי. מרתון ירושלים הוא אירוע בינלאומי אשר מעמיד את ירושלים בשורה אחת עם ערים מובילות בעולם כניו-יורק, ברלין, לונדון ופריס, המקיימות מרתון בינלאומי. למרתון תרומה עצומה לתיירות, לכלכלה והוא מחבר יותר ויותר קהלים בארץ ובעולם אל ירושלים. מרתון ירושלים הוא לא רק המרתון הבינלאומי הגדול בארץ, אלא גם המרתון הכי חברתי ומרגש. יחד עם אלפי הרצים מרחבי העולם והארץ ירוץ השנה מספר שיא של עמותות המקדמות מטרות חברתיות, וכראוי לירושלים הוא מחבר בין אנשים שונים מתחומי חיים שונים ומרקע חברתי שונה, שמתלכדים יחד לחוויה ספורטיבית איכותית. אני מזמין את כולם לקחת חלק בחגיגות המרתון וליהנות מחוויה ספורטיבית-תרבותית בלתי נשכחת לאורך נופיה ואתריה המרהיבים של ירושלים".

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי הוסיף "מרתון ווינר ירושלים הבינלאומי הוא דוגמה לאירוע ספורטיבי שמושך אלפי תיירים וממצב את ישראל כמדינה מודרנית ומערבית. גם השנה המשרד משקיע תקציב גדול בשיווק המרתון בחו"ל ובהבאת עיתונאים בכירים מהעולם לסקר אותו. משרד התיירות מפרסם את מרתון ווינר ירושלים הבינלאומי ואירועי ספורט נוספים ביורוספורט, וייתן השנה חסות לטור דה פראנס כדי לטפח את התיירות של ספורט אתגרי. אנחנו פועלים להפוך את ישראל לארץ הספורט והמרתונים".

לפרטים נוספים אודות המסלולים, והאירועים הנלווים למרוץ באתר המרתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully