וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: דג'וקוביץ' ניצח, ברדיך וצונגה בחוץ

הסרבי חלף על פני האנסקו בסיבוב השני עם 6:7, 2:6, הצ'כי הופתע על ידי באטיסטה אגוט הספרדי, הצרפתי נכנע לבן ארצו בנטו

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. Mark J. Terrill, AP
התקשה במערכה הראשונה. נובאק דג'וקוביץ'/AP, Mark J. Terrill

משחקי הסיבוב השני בטורניר אינדיאן וולס נמשכו הלילה (בין ראשון לשני), בהשתתפות כמה מהמדורגים הבכירים. אחרי שאתמול רפאל נדאל שמט מערכה אך העפיל לסיבוב השלישי, בצוותא עם רוג'ר פדרר ואנדי מארי, הגיע תורו של נובאק דג'וקוביץ' לפתוח את דרכו בטורניר היוקרתי בקליפורניה (סך פרסים של 5.24 מיליון דולר).

דג'וקוביץ', המדורג שני, התקשה במערכה הראשונה מול ויקטור האנסקו, אבל התאפס בהמשך וצלח את המפגש מול הרומני עם ניצחון 6:7 (1), 2:6. הסרבי שזכה בטורניר פעמיים בעבר הציל חמש נקודות שבירה במערכה הראשונה בדרך לניצחון מוחץ בשובר השוויון, ושייט בהמשך בדרך לסיבוב השלישי, שם מחכה לו אלחנדרו גונסאלס הקולומביאני, שהפתיע את איבן דודיג (31) עם ניצחון דרמטי 4:6, 6:2, 6:7 (5).

ג'ו ווילפריד צונגה טניסאי צרפתי. Kamran Jebreili, AP
הדחה מוקדמת. ג'ו ווילפריד צונגה/AP, Kamran Jebreili

מי שכבר מצא את עצמו בחוץ הוא תומאס ברדיך (4), שהופתע על ידי הספרדי רוברטו באטיסטה אגוט המדורג 53 בעולם עם הפסד 4:6, 6:2, 6:4. גם ג'ו ווילפריד צונגה (9) הודח בשלב מוקדם מהצפוי, אחרי שנכנע לבן ארצו הוותיק ז'וליאן בנטו 6:4, 6:4. רישאר גאסקה (8) העפיל כשהוביל 0:6 0:2 על טימורז גבאשבילי לפני שהרוסי פרש.

אצל הנשים ההפתעה הגדולה הייתה הדחתה של שרה אראני (9), שנכנעה 6:3, 6:3 ליוג'יני בושאר הקדנית (18). אגניישקה רדוואנסקה (2) רשמה דאבל בייגל ב-0:6, 0:6 על אניקה בק הגרמניה, סימונה האלפ (6) עבדה קשה מול לוסי ספארובה (26) עם 2:6, 6:4, 4:6. ילנה ינקוביץ' גברה 3:6, 2:6 על מגדלנה ריבאריקובה (31), קרוליין ווזניאקי עלתה עם 6:7 (7), 6:3, 1:6 על ירוסלבה שבדובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully