וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר גבאי ישוחרר מחר למעצר בית

10.3.2014 / 11:35

ביהמ"ש לא נענה לבקשת המשטרה להאריך את המעצר של הכדורגלן בשבוע. עורך דינו: "הסיפור שלו בפרשה חתום וגמור"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

כדורגלן הפועל אשקלון, מאיר גבאי, ישוחרר מחר (שלישי) למעצר בית בן שלושה ימים אחרי שבית המשפט לא נענה לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בשבוע. כזכור, גבאי זומן לחקירה ביום חמישי האחרון במסגרת חקירה של פרשת הימורים בלתי חוקקים, סירב לשתף פעולה ונעצר ללילה אחד. ביום שישי בית המשפט החליט להאריך את מעצרו בשלושה ימים, אבל היום כאמור לא נענה לבקשה להארכת מעצר נוספת. גבאי נעצר בחשד לביצוע עבירות של הגרלות והימורים וקשירת קשר להונאה".

עורך דינו של גבאי, ציון שמעון, אמר: "אני מברך על החלטת בית המשפט - זו החלטה מאוד הגיונית. ביום שישי הוא יכול לחזור להתאמן ולשחק, והכול כרגיל. הסיפור של מאיר גבאי בפרשה הזו חתום וגמור. לא יכולים לעצור אותו בפרשה שוב פעם ולא תהיה המשכיות. גם חקירה נוספת לא תהיה. חקרו את העניין מכל הכיוונים ומיצו את זה. אין לו שום חלק בפרשה".

גם החשוד השני בפרשה, שחקן הפועל מורשה לשעבר אביב קפלן, ישוחרר מחר למעצר בית כאשר השניים נדרשו להפקיד 2,500 שקל כל אחד ונאסר עליהם ליצור קשר ישיר או עקיף עם מי מהמעורבים בפרשה: חשודים, עדים או מתלוננים למשך 30 יום.

גבאי שוחרר מהפועל ניר רמת השרון באמצע ינואר והיו"ר דני לאופר טען אז "מי שמהמר בבטים לא יהיה כאן". כמה ימים לפני כן, במועדון העלו חשד ששחקנים מהקבוצה מכרו משחק. משרד החקירות "וייצמן יער" החל לחקור את הנושא ועד מהרה גם המשטרה נכנסה לעובי הקורה.

מאיר גבאי שחקן הפועל ניר רמת השרון בדיון על הארכת מעצרו. ברני ארדוב
יוכל לחזור למגרשים בסוף השבוע. מאיר גבאי/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • מאיר גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully