וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר גבאי יישאר הלילה במעצר

הכדורגלן ששוחרר מרמת השרון בעקבות פרשת ההימורים, נקרא לחקירה ולאחריה נעצר. נציגו: "נענש על שלא הפליל אחרים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עצור ראשון בפרשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאיר גבאי, כדורגלן הפועל אשקלון ששוחרר מרמת השרון בעקבות פרשת ההימורים נקרא היום (חמישי) לחקירה לאחריה הוחלט כי יישאר הלילה במעצר, כאשר במהלך הלילה יוחלט אם להביאו בפני שופט להארכת מעצר. במשטרה עשויים לעמת את גבאי מול אביב קפלן, שנעצר גם הוא בפרשה בחשד שניהל את ההימורים בהם השתתף השחקן.

עו"ד ציון שמעון, נציגו של מאיר גבאי מסר: "מאיר קיבל שיחת טלפון מהמשטרה להגיע לחקירה בתור עד במשרדי ההונאה בתל אביב לאחר האימון. במהלך החקירה השתנה הסטטוס שלו מ"עד" ל"חשוד". התחושה שלנו היא כי הסיבה לכך נעוצה בעובדה שמאיר לא סיפק לחוקרים אמרות מפלילות כנגד אחרים, והמבין יבין. משטרת ישראל בחרה לעצור את גבאי כעונש על כך שלא בחר להפליל אחרים.

"מאיר נחקר בחודש האחרון חקירה מקיפה ב'ויצמן יער' כולל בדיקת פוליגרף חודרנית אשר ממנה עלה כי הינו דובר אמת בשאלות החשובות באמת הנוגעות להטיית משחקים. מאיר מעולם לא מכר ומעולם לא ימכור משחק של קבוצתו. כל חטאו בכך שהימר ממש כמו 90% מאזרחי מדינת ישראל. ההימורים הבלתי חוקיים מעניקים יתרון ביחסי הזכייה וקורצים יותר למהמר. אבל המרחק מפה ועד מכירת משחק הוא שמיים וארץ.

"האבסורד הכי גדול הוא, שבכדי להאריך מעצר לחשוד בעבירות מסוג זה, על המשטרה להצביע על חשש לשיבוש הליכי חקירה. אולם, מאיר יודע מזה כחודש שחקירה מתנהלת כנגדו ואם רצה לשבש יכול היה כבר לעשות כן בחודש האחרון. מכאן שאין כל עילה לבוא ולעצור אותו היום. אין לי ספק שמאיר ישוחרר מחר ואנו שוקלים בכובד ראש תביעה אזרחית כנגד המשטרה".

כזכור, מוקדם יותר היום בבוקר משטרת ישראל הודיעה שחוקרי מפלג ההונאה של תל אביב עצרו את אביב קפלן, בן 21, תושב רמת השרון, בחשד שפעל כסוכן הימורים. החוקרים חושדים שקפלן, שחק הפועל מורשה רמת השרון מליגה ב' בעברו, הוא זה שאירגן את ההימורים הלא חוקיים על משחקי הקבוצה, ועל משחקים נוספים בליגת העל. מעצרו הוארך הבוקר בחמישה ימים. על פי החשד, שחקנים הימרו אצל החשוד על כספים בסכומים גדולים, ובימים הקרובים צפויים מעצרים נוספים.

גורמים במשטרה אמרו: "על פי החשד, מדובר במפעיל רשת הימורים באינטרנט שבעקבותיו נקלעו מהמרים רבים לחובות כבדים". על פי החשד, קפלן אף שיבש הליכי חקירה.

קפלן גדל במחלקת הנוער של הפועל ניר רמת השרון ושיחק עד לפני שנתיים בקבוצת הנוער של המועדון. בעונה שעברה עבר להפועל מורשה רמת השרון ורשם במדיה הופעות ספורות. גם העונה הוא רשום בקבוצה מליגה ב', אך לא רשם הופעות במשחק רשמי.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן רמת השרון מאיר גבאי יוצא מבדיקת פוליגרף. מגד גוזני
הפרשה עדיין לא מאחוריו. מאיר גבאי/מגד גוזני

כזכור, לפני כחודש וחצי התפוצצה הפרשה כשיושב ראש הקבוצה דני לאופר האשים את הבלם מאיר גבאי בהימורים בבטים, ושיחרר אותו מהקבוצה. בהמשך הודיעה הקבוצה שגבאי ועשהאל בן שבת נתגלו כדוברי שקר בבדיקת פוליגרף בנושא, וגם בן שבת שוחרר מהסגל.
.
לאופר אף טען בעבר שבן שבת וגבאי נכשלו בבידקת פוליגרף לגבי הימורים בבטים. לאחר סיום החקירה במשרדי "ויצמן-יער" הועבר כל החומר למפלג ההונאה במחוז תל אביב שם החליטו לפני כשלושה שבועות לפתוח בחקירה. לפני מעצרו של קפלן, נתנו לאופר והמאמן חיים שאבו עדות במשטרה.

עדכון ראשון: 09:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully