וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "אנחנו רכים, נחמדים, לא באד בויז, ככה לא ננצח"

9.3.2014 / 22:20

ראשל"צ ספגה הפסד רביעי רצוף ומאמנה מודאג: "יכול להיות שנחליף את בריאן הופקינס". ליובין: "הכנה טובה לפלייאוף"

אוהדי מכבי ראשון לציון מוחים. מגד גוזני
רואים את קבוצתם ממשיכה לשקוע. אוהדי מכבי ראשון לציון/מגד גוזני

מכבי ראשון לציון בסכנת ירידה מוחשית. קבוצתו של צביקה שרף רשמה הערב (ראשון) הפסד רביעי ברציפות, כשנוצחה באולם הפחים 79:70 על ידי הפועל חולון. המשחק נפתח באיחור של כרבע שעה בגלל הפסקת חשמל איזורית, אבל הקבוצה המקומית לא נתנה לזה להפריע לה לבטא את היתרון שלה ולהשיג ניצחון.

מאמן הפועל חולון ליאור ליובין. ברני ארדוב
"אין לנו נקודת פתיחה עדיפה על הקבוצות האחרות". ליובין/ברני ארדוב

מאמן הפועל חולון ליאור ליובין: "היו הרבה איבודים, משחק אגרסיבי, ייאמר לזכותם של ראשון שהם כופים משחק אגרסיבי אבל זה שיעור טוב עבורנו. זה אופי המשחקים כשהעונה מתקדמת לקראת הפלייאוף, אפשר למצוא משהו יפה במאבק. כולם השאירו את הכול על המגרש, וזה חלק מהיופי על המשחק. הליגה השנה מאוד תחרותית, כל אחד יכול לומר את זה, אין לנו נקודת פתיחה עדיפה על הקבוצות האחרות. כל קבוצה מרגישה שהיא יכולה לנצח כל משחק, וככה גם אנחנו. קבוצות שמדורגות מתחתנו באות עם אותה ההרגשה".

"בבית העליון נאבקים ונלחמים על משהו יותר סקסי, מקומות 1-4, בבית התחתון אתה במוד של להיאבק על הירידה או לאסוף נקודות", הוסיף ליובין." זאת הכנה טובה לפלייאוף, כשאתה לומד לשחק מול קבוצה בק טו בק, כמו שנכיר את ראשון יותר טוב בשבוע הבא, הם ילמדו אותנו יותר טוב. המשחק ישפיע על איך שאנחנו מכירים אחד את השני אבל לא על התוצאה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. מגד גוזני
"אנחנו סומכים על עצמנו יותר מדי". שרף/מגד גוזני

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף היה מאוכזב בסיום: "היה משחק שהתפתח בצורה כמו שצפיתי, אבל אם אנחנו נמשיך להיות רכים כשחקנים, כמאמנים, כמועדון, ונהיה נחמדים אז לא נוכל להשיג ניצחונות במקומות קשים כמו בחולון. הם שיחקו נכון ואגרסיבי, ואם יש לכל קבוצה 26 עבירות ואנחנו קולעים 16 מ-30 מהעונשין אנחנו לא יכולים לנצח. מה שקורה לא מספק את אף אחד, אבל יש שיפור, אין לי תשובה לשבוע הבא. דיברתי עם השחקנים, לחשוב יש לי לילה שלם, או יותר מזה, ונתחיל להתכונן למשחק הבא. אנחנו משקיעים וחושבים אבל אנחנו רכים מדי, אנחנו סומכים על עצמנו יותר מדי, אנחנו לא בד בויז, וצריך להשנות בעניין הזה".

"יכול להיות שנחליף את בריאן הופקינס, עדיין לא החלטנו, אנחנו צריכים לעשות את הפעולות הנכונות כדי לחזק את הקבוצה כדי להשיג עוד ניצחון או שניים", הוסיף שרף. "נעשה את כל מה שצריך כדי להשאיר את הקבוצה בליגה. עושים הכל כדי שראשון לא תרד. בשביל זה באתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully