וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אמנותית: מדליית כסף לישראל בגרנד פרי צרפת

המתעמלות צברו בתרגיל הסרטים והכדורים 17:05 נק', הקדימו את צרפת וסין, והשיגו מדליית כסף שנייה בגרנד פרי האירופי

נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית. הוועד האולימפי בישראל,
מדליה שנייה בתוך שבוע. נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית/הוועד האולימפי בישראל

נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית זכתה הערב (ראשון) במדליית כסף בגרנד פרי של צרפת בתרגיל משולב של סרטים וכדורים כשהמתעמלות צברו 17.05 נקודות. במדליית הזהב זכו המתעמלות מאזרביז'אן עם 17.25 נקודות. נבחרת ישראל כוללת את אלונה קושבצקי, אידה מיירין יובל פילו, קטיה לוין, קארינה ליכבר וליהי שוחטוביץ', והקדימה את הצרפתיות והסיניות שזכו במשותף במדלית ארד עם 17.00 נקודות. בתרגיל האלות סיימו המתעמלות הישראליות במקום הרביעי עם ציון של 16.85 נקודות.. זו מדליית כסף שנייה בה זוכה הנבחרת בתוך שבוע, לאחר שהגיעה למקום השני בשבוע שעבר בגרנד פרי של מוסקבה.

מאמנות נבחרת ישראל אירה ויגדורצ'יק ואלה סאמופאלוב אמרו בסיום התחרות: "אנחנו בהחלט מרוצות מאוד מהיכולת של הנבחרת, שרק לפני כחצי שנה הוקמה. חרף גילן הצעיר, וחוסר הנסיון הבינלאומי שלהן, הן בהחלט מפתיעות אותנו בקצב ההתקדמות. מדובר בקבוצה עם פוטנציאל מקצועי גבוה ואנו מקוות שאכן יגיעו למשחקים האולימפיים בריו 2016".

נטע ריבקין, התעמלות אומנותית, ישראל. רויטרס
המשיכה ביכולת הטובה גם אחרי הזכייה בארד. ריבקין/רויטרס

נטע ריבקין, שזכתה אתמול במדליית הארד בקרב-רב סיימה הערב במקום הרביעי בתרגיל החישוק עם 17.4 נקודות, במקום רביעי בתרגיל האלות עם 17.75 נקודות ובמקום החמישי בתרגיל הסרט עם 17.75 נקודות. בתרגיל הכדור השיגה ריבקין 16.8 נקודות ודורגה במקום החמישי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully