וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד הביסה 0:3 את לבאנטה והתבססה בפסגה

הבלאנקוס פתחו פער של 3 נקודות מאתלטיקו ו-4 מברצלונה. רונאלדו (11), מרסלו (49) וקרבלאס (עצמי, 81) כבשו. קרבחאל נפצע ופונה באלונקה

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג. Denis Doyle, GettyImages
24 שערי ליגה העונה. רונאלדו/GettyImages, Denis Doyle

לראשונה זה זמן רב, ריאל מדריד הצליחה לברוח ליריבותיה המושבעות ברצלונה ואתלטיקו מדריד, להתבסס בפסגת הליגה הספרדית ולפתוח פער של שלוש נקודות מהקולצ'ונרוס וארבע נקודות מהקטאלנים. הבלאנקוס אירחו הערב (ראשון) את לבאנטה במסגרת המחזור ה-27, הביסו אותה 0:3 ורשמו ניצחון 16 ברציפות באצטדיון הביתי סנטיאגו ברנבאו.

ריאל, שרשמה 29 משחקים ללא הפסד בליגה, שלטה לחלוטין מול החבורה הצנועה של חואקין קפארוס. כריסטיאנו רונאלדו שב לשחק באצטדיון הביתי לאחר יותר מחודש, ועשה זאת בסטייל עם שער נגיחה יפהפה בדקה ה-11. CR7 בישל למרסלו את השני של ריאל בדקה ה-49 ושער עצמי של היווני ניקוס קרבלאס בדקה ה-81 חתם את התוצאה. לבאנטה נשארה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-64 לאחר שדויד נבארו הורחק בכרטיס אדום ישיר בעקבות עבירה מאחור על רונאלדו. בתוספת הזמן של המשחק נפצע מגן ריאל דניאל קרבחאל, והורד באלונקה מהמגרש. פציעתו מהווה בעיה לריאל באגף ימין של ההגנה עקב חסרונו של אלברו ארבלואה הפצוע.

קשר ריאל מדריד מרסלו (ימין). GettyImages
הפך את המהלך של רונאלדו לשער יפה. מרסלו/GettyImages

ריאל מדריד - לבאנטה 0:3

כצפוי, המשחק נפתח בלחץ של ריאל מדריד על האורחת הצנועה, ובדקה ה-6 הבלאנקוס רשמו איום ראשון על שער האורחים, כשדי מריה הרים כדור לרונאלדו, שבעט מהאוויר וסחט הדיפה משוער לבאנטה קיילור נבאס. בדקה ה-11 ריאל חגגה את שערה הראשון. די מריה הרים כדור קרן מצד שמאל, ורונאלדו עלה גבוה, נגח פנימה בעוצמה וקבע 0:1 לריאל מדריד. היה זה שער הליגה ה-24 של רונאלדו העונה. בתוספת הזמן ריאל הייתה קרובה לשני שלה כשקרים בנזמה נגח את הכדור, ושוער לבאנטה הסיט את הכדור שפגע בקורה.

ריאל פתחה בסערה את המחצית השנייה והכפילה את יתרונה בדקה ה-49. רונאלו פרץ באגף שמאל, היתל בשני שחקנים, מסר רוחב למרסלו, שהטעה את המגן, בעט לפינה הרחוקה וקבע 0:2. המארחת המשיכה לטווח את שער האורחים, ובדקה ה-57 קיילור נבאס הדף כדור חזק שבעט לעברו בנזמה. בדקה ה-64 דויד נבארו ספג כרטיס אדום ישיר לאחר עבירה מאחור על רונאלדו, ולבאנטה נותרה בעשרה שחקנים. בזנמה המשיך להיות מתוסכל כשבדקה ה-73 נגח כדור שנעצר במשקוף של לבאנטה. ריאל המשיכה להחמיץ ולבסוף לבאנטה עשתה לה את העבודה, כשבדקה ה-81 כשל ניקוס קרבלאס להרחיק כדור רוחב של מרסלו, בעט את הכדור לשערו הוא וקבע והעלה את הבלאנקוס ל-0:3. בתוספת הזמן של המשחק נפצע מגן ריאל דניאל קרבחאל והורד באלונקה מהמגרש. פציעתו מהווה בעיה לריאל באגף ימין של ההגנה עקב חסרונו של אלברו ארבלואה הפצוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אריץ אדוריץ שחקן אתלטיק בילבאו. David Ramos, GettyImages
שמר לקבוצה שלו נקודה. אדוריץ'/GettyImages, David Ramos

ולנסיה - בילבאו 1:1

למרות התיקו, בילבאו ממשיכה לשמור על המקום הרביעי שלא נראה נכון לעכשיו בסכנה. אחרי שני ניצחונות, הקבוצה של ארנסטו ולוורדה ספגה בדקה ה-23 אחרי שפאקו אלקסאר הבקיע מבישול של סופיאן פגולי. שמונה דקות מפתיחת המחצית השנייה האורחים חזרו עם שער שוויון של אריץ אדוריץ בפנדל בעקבות עבירה של פגולי ברחבה. בעקבות התיקו, ולנסיה נשארת במקום השמיני.

קווין גמיירו סביליה חוגג שער. Toni Rodriguez, AP
שער ובישול מצוין. גמיירו/AP, Toni Rodriguez

אלמריה - סביליה 3:1

האנדלוסים ממשיכים בדהירה שלהם קדימה עם ניצחון שלישי ברציפות ונצמדים לריאל סוסיאדד השישית שתשחק רק ביום שני נגד ראיו וייקאנו. אחרי שני ניצחונות דחוקים, הקבוצה של אונאי אמרי חגגה מול היריבה מהתחתית שרשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. בדקה ה-31 קווין גמיירו סידר לקרלוס באקה את שער היתרון ועשרים דקות לאחר מכן קרן הובילה לשער של דניאל קאריקו שסגר את הסיפור. 13 דקות לסיום גמיירו עקץ עם בעיטה מקרוב אחרי בישול של איבן רקיטיץ', אך חמש דקות לסיום אלכסיס וידאל צימק את התוצאה במהלך התקפה מתפרצת.

משחקים נוספים

אספניול - אלצ'ה 1:3

לאספניול: דייויד לופס (2), דייגו קולוטו (21), פיצי (58). לאלצ'ה: חואן פואנטס (88, עצמי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully