וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא הפסידה לנאפולי, ניצחון ליובנטוס

נגיחה של קאייחון (81) סידרה לפרטנופי 0:1 יוקרתי. האלופה גברה 0:1 על פיורנטינה והגדילה ל-14 נקודות את הפער בפסגה

שחקן יובנטוס קוג'ו אסמואה חוגג. Massimo Pinca, AP
רגל ימין עשתה הופעת בכורה. אסמואה/AP, Massimo Pinca

יובנטוס ממשיכה במסע להגנה על תואר האליפות, והיום (ראשון) עשתה צעד נוסף אל עבר המטרה, כשניצחה 0:1 את פיורנטינה במסגרת המחזור ה-27 והגדילה את הפער בפסגה ל-14 נקודות על פני רומא. זאת משום שהג'אלורוסי הפסידו מאוחר יותר 1:0 בחוץ מול נאפולי במפגש צמרת והאליפות השלישית ברציפות של יובה נראית בטוחה מתמיד.

שחקן רומא קווין סטרוטמן מורד מהמגרש עקב פציעה. Giuseppe Bellini, GettyImages
הוחלף כבר אחרי 12 דקות בשל פציעה בברך. סטרוטמן/GettyImages, Giuseppe Bellini

יובנטוס - פיורנטינה 0:1

שש שנים פיורנטינה לא ניצחה את יובנטוס בטורינו, והרצף השלילי שלה במשחקי החוץ אצל האלופה נמשך גם היום. יובנטוס ממשיכה לצעוד בבטחה אל עבר אליפות שלישית ברציפות, פתחה פער של 14 נקודות בפסגה (לפחות באופן זמני) ושברה את השיא של טורינו מעונת 1975-1976,עם ניצחונות ב-14 משחקי הבית הראשונים של העונה . יובה שלטה במחצית הראשונה ובאה על שכרה בדקה ה-42 עם שער נהדר של קוג'ו אסמואה. המגן הגנאי פרץ באגף שמאל, חלף על פני שחקן הגנה עם נגיעה קלה בעקב ושחרר מקצה הרחבה בעיטה מסובבת ברגל ימין, החלשה שלו, לחיבורים. "זו הייתה הופעת הבכורה של רגל ימין שלי", אמר אסמואה, שכבש את השער השני שלו העונה. עד הסיום ניסתה פיורנטינה להשוות, אך הנסיונות של ורגאס ופרננדס לא נשאו פרי, ויובה סופרת משחק חמישי ללא ספיגה. הויולה עדיין במקום הרביעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חוסה קאייחון שחקן נאפולי חוגג. 1636384, GettyImages
הכריע את משחק הצמרת. קאייחון חוגג/GettyImages, 1636384

נאפולי - רומא 0:1

אחרי שראתה את יובנטוס מגדילה ממנה את הפער ל-14 נקודות בפסגה, רומא יצאה למשחק חוץ סופר קשה בסאו פאולו מול נאפולי השלישית וחזרה בידיים ריקות. האירוע שפתח את המשחק הזה היה דווקא הפציעה של קווין סטרוטמן, הקשר ההולנדי שפתח בהרכב למרות שסחב פציעה בבירכו מהמשחק של נבחרת הולנד מול צרפת, אך התמוטט פעמיים ב-12 דקות הפתיחה והוחלף על ידי רודריגו טאדיי. בדקה ה-81 הגיע הרגע לו חיכו בנאפולי. פאוצי גולאם המגן האלג'יראי הרים כדור מצד שמאל וחוסה קאייחון הגיע בתזמון מושלם ונגח כדור בלתי ניתן לעצירה אל בין חיבורי הקורות. המנצחת הגדולה של המשחק הזה הייתה יובנטוס שהגדילה את הפער מרומא בפסגה ל-14 נקודות. נאפולי מצידה צימקה לשלוש נקודות בלבד את הפער מרומא במקום השני.

אינטר - טורינו 0:1

ניצחון חשוב לנראזורי שנאבקים על מקום באירופה בעונה הבאה. רודריגו פלאסיו כבש בנגיחה קשתית וחכמה מעל דניאלה פאדלי בדקה ה-30, והשער הזה הספיק לקבוצה הביתית חרף יכולת לא מרשימה. אינטר חזרה למסלול הניצחונות אחרי שתי תוצאות תיקו ברציפות, טורינו עם הפסד שלישי ברציפות ובכל שלושת המשחקים הללו היא לא כבשה.

פארמה - ורונה 0:2
לפארמה: ג'ונתן ביאביאני (20), אסקיאל סקלוטו (90)

לאציו - אטאלנטה 1:0
לאטאלנטה: מקסי מוראלס (60)

סמפדוריה - ליבורנו 2:4
לסמפדוריה: ננאד קרסטיצ'יץ' (49), פדריקו צ'קריני (53, עצמי), סטפנו אוקאקה (68), מנולו גביאדיני (75). לליבורנו: איברהימה מבאיי (19, 27).

קייבו - גנואה 1:2
לקייבו: אלברטו פאלוסקי (5 בפנדל, 90 בפנדל). לגנואה: אלברטו ג'ילארדינו (88).

בולוניה - ססואולו 0:0

שחקני אינטר, רודריגו פלאסיו (שמאל), אסטבן קמביאסו. AP
נגיחה קשתית וחכמה. פלאסיו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully