וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער אדיר ובישול לעשהאל בן שבת, נאתכו הצטיין

בלם פנתראקיקוס כיכב ב-1:2 על ארגוטליס עם בעיטה מהאוויר מ-20 מ'. הקשר בלט ב-1:2 הגדול של פאוק סלוניקי על אולימפיאקוס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הופעה מצוינת. עשהאל בן שבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו בכל יום ראשון, לא מעט שגרירים ישראלים יקחו חלק במשחקי הכדורגל ברחבי אירופה היום. מי שרשם הישג מצוין הוא עשהאל בן שבת, שבהופעה השישית שלו בליגה היוונית רשם שער ובישול בכורה. הבלם שהגיע מהפועל ניר רמת השרון ומשחק בפתראקיקוס היה שותף לניצחון 1:2 על ארגוטליס.

בדקה ה-20 הבקיע בן שבת את השער הראשון במשחק, כאשר ההגנה של היריבה הרחיקה כדור שהגיע עד לישראלי שהניף את הרגל ובעט כדור מהאוויר מ-20 מטר שמצא את הרשת. עשרים דקות אחרי פתיחת המחצית השנייה בן שבת חילץ כדור, דהר קדימה וסיים עם כדור רוחב לניקוס קת'אריוס שהבקיע את השער השני. רבע שעה לסיום ארגוטליס צימקה משער של אנדראס בוקלאקיס. בן שבת השלים 66 דקות בהרכב והיה השחקן הראשון בהרכב שהוחלף. הניצחון של פתראקיקוס מגיע אחרי ארבעה הפסדים רצופים ומעלה את הקבוצה למקום השביעי שנושק למקום באירופה בעונה הבאה.

שחקן מאיורקה, תומר חמד, מול שחקן ולנסיה, טינו קוסטה. רויטרס
ממשיך בקאמבק. חמד/רויטרס

תומר חמד פתח בהרכב מאיורקה ושיחק 64 דקות ב-1:1 של הקבוצה מפלמה בחוץ מול סראגוסה. מאיורקה ממשיכה לאבד גובה והקו האדום קרוב מתמיד, בעוד שגם המארחת לא הצליחה לברוח מהתחתית הצפופה, בה נמצאות כמעט כל קבוצות הליגה. תומאס כבש לאורחים (6), רוג'ר (12) איזן. דודו אוואט המורחק לא היה בסגל.

ביוון, פאוק סלוניקי וביברס נאתכו השיגו 1:2 יוקרתי מאוד בבית מול אולימפיאקוס המוליכה במפגש צמרת. אנדראס סמאריס העלה את האלופה ליתרון בבעיטה מרחוק לחיבורים בדקה ה-33 אבל סטפנוס את'אנסיאדיס השווה כעבור שתי דקות אחרי שקיבל כדור עומק ובעט מקרוב לרשת. בדקה ה-84 כבש גיורגיוס צבלאס המגן את שער הניצחון. ביברס נאתכו החל במהלך כשהכניס כדור ארוך לרחבה, אותו נגח שחקן אולימפיאקוס היישר לצבלאס שבעט לרשת. הקשר הישראלי רשם 90 דקות טובות מאוד ונכנס לעניינים בפאוק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השלים 90 דקות. קולאוטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

* ציון צמח נכנס כמחליף בדקה ה-74 במשחק בו פראלימני בה הוא משחק, נפרדה ב-1:1 מדוקסה.

* אנורתוזיס סיימה רק ב-1:1 מול נאה סלאמיס והמשיכה את הדעיכה אחרי ארבעה הפסדי ליגה רצופים. רוברטו קולאוטי השלים 90 דקות, משה אוחיון נכנס כמחליף ושיחק 34 דקות. אפולון לימאסול הביסה 0:3 את א.א.ק לרנקה. חסן אבו זייד שיחק 90 דקות בלרנקה, חיים מגרלשווילי לא שותף.

* גיא אסולין הפצוע לא נכלל בסגל הרקולס בניצחון 0:2 מול אלאבס .

* בפולין, עודד גביש לא נכלל בסגל ורוצלאב שסיימה ב-1:1 ביתי עם לגיה ורשה.

* ברומניה, צ'אלאול סיימה ב-0:0 ביתי עם פטרולול של טוטו תמוז. החלוץ נכנס כמחליף בדקה -63.

לעמוד שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully