וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בשיא השלשות המטורף של ג'ייקוב פולן

אקס ירושלים צלף 12 שלשות ב-22 דקות, שבר שיא בן 20 שנה ואמר: "הטבעת נראתה עצומה". צפו בתקציר באדיבות ספורט 2

ג'ייקוב פולן שחקן ברצלונה. GettyImages
לא נרגע מהשיא. פולן/GettyImages

ביום שאחרי תצוגת השלשות המטורפת שלו, ג'ייקוב פולן הסתובב עם חזה נפוח. הגארד של ברצלונה, שבעונה שעברה עוד שוחרר מהפועל ירושלים, רשם אמש (שבת) תצוגה שתיכנס לספרי השיאים של הכדורסל הספרדי, כשצלף לא פחות מ-12 שלשות ב-66:111 של בארסה על ויאדוליד. ב-22 דקות בלבד, פולן הגיע ל-42 נקודות ושבר את שיא השלשות של אוסקר שמידט, שהחזיק מעמד מאז 1994. עד הרבע האחרון, פולן כלל לא היה קרוב לשיא.

הוא קלע שלשה אחת ברבע הראשון, 3 בשני ואחת נוספת בשלישי, עד שברבע המכריע התפוצץ עם 7 מ-9, בדרך לשיא ההיסטורי. בזכות התצוגה הנדירה שבר פולן אף את שיא השלשות של שחקן אחד בברצלונה. 42 הנקודות שלו מהווים את התצוגה הטובה ביותר של שחקן יחיד זה 14 שנה, מאז מרלון גארנט מאסטודיאנטס תפר 46 נקודות. הוא השחקן השלישי במדי ברצלונה שקלע לפחות 42 נקודות, לצד סן אפיפניו וסטיב טרומבו.

"במחצית לא יכולתי להאמין שאגיע לשיא כלשהו", סיפר פולן. "ויקטור סאדה אמר 'אתה יכול לעשות את זה, תמשיך לזרוק'. המשכתי לקלוע ולקלוע, ובכלל לא ידעתי שאני קרוב לשיא, עד שבפסק זמן דקה לסיום המאמן צ'אבי פסקוואל אמר לי שאני צריך עוד שלשה אחת בשביל לקבוע שיא חדש. היה עליי לחץ, אבל הכדור פשוט צלל פנימה שוב ושוב. הטבעת נראתה לי עצומה פתאום".

משחקי הליגה הספרדית משודרים בספורט 2

צפו בכל השלשות של פולן בערב ההיסטורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully