וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עסקת הירש מתקדמת. ורמוט יגיע בקיץ?

9.3.2014 / 10:10

קשר הפועל תל אביב עשוי להצטרף לירוקים הקיץ. צוצאליץ' מקווה לקבל הזדמנות הערב מול בני יהודה (20:15, ספ' 1)

one

מכבי חיפה עדיין לא קבעה מי יהיה המאמן שלה בעונה באה, אבל כבר עכשיו מסתמן את מי היא תנסה לצרף. אחרי שנפגשה עם נציגי החלוץ שחר הירש, שצפוי לסכם בימים הקרובים, בחיפה החליטו לנסות לצרף גם את גילי ורמוט אם ישוחרר מהפועל תל אביב. שמו של ורמוט כבר עלה במועד ההעברות האחרון, אבל חיפה לא פנתה אליו רשמית מתוך הבנה שהאדומים לא מוכנים לשחררו. ההערכה היא שורמוט ירצה לחזור לעיר בה גדל, ולהיות חלק מההכנות של הקבוצה לקראת המעבר לאיצטדיון סמי עופר.

גם עומר דמארי בתוכניות אם לא יעזוב לאירופה. לוזון ימכור את השחקן לכל המרבה במחיר, ואם לא תגיע הצעה גדולה מאירופה ייתכן שיחליט להישאר בישראל. לגבי הירש, הפגישה שהייתה אמורה להתקיים השבוע נדחתה לאור שהותו של המנכ"ל איתמר צ'יזיק בכנס מנכ"לים. חיפה תחדש בתחילת השבוע הנוכחי את המגעים עם השחקן, במטרה להחתימו על חוזה ארוך טווח. הירש יוזמן לפגישה עוד השבוע במטרה לסגור את המעבר. כזכור, חיפה החתימה בשבוע שעבר את כוכב קבוצת הנוער אור אילוז, שחתם לחמש שנים באמצעות סוכניו גלעד קצב ואדם קידן.

גילי ורמוט, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ההערכה היא שורמוט ירצה לחזור לעיר בה גדל/ברני ארדוב

הירוקים יארחו הערב את בני יהודה, מתוך ידיעה שמעידה במשחק הזה תגדיל את הפער מקרית שמונה בהשוואה למחזור הקודם. הבלם אדין צוצאליץ' חזר לראשונה לסגל, לאחר שלא רשם הופעה אחת מאז הדרבי ב-1 בפברואר, לפני יותר מחודש. ייתכן והבלם יקבל הזדמנות נוספת לפני שיוחלט להיפרד ממנו בקיץ, שכן הוא זומן למרות שאנדריי פיליאבסקי נמצא גם הוא ב-18.

20:15: מכבי חיפה מול בני יהודה (ספורט 1)

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully