וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בני יהודה: משומר ייעדר, צוצאליץ' חוזר

מגן הנבחרת סובל ממתיחה ולא יעמוד לרשות בנאדו במשחק מול בני יהודה (א', 20:15, ספ'1). צעירי וקין יחזרו להרכב

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 110. מכבי חיפה די חד צדדית בעניין הזה, והיא מובילה 23:61 על בני יהודה במאזן הניצחונות.

* כשחיפה מארחת זה בולט אפילו יותר: 6:38 לטובתה בניצחונות, עוד 13 תיקו.

* למעשה, למכבי חיפה יש 75 אחוזי הצלחה מול בני יהודה בבית.

* הפעם האחרונה בה בני יהודה ניצחה את מכבי חיפה בחוץ הייתה באפריל 2008. מאז היא רשמה בקרית אליעזר ארבעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו.

* ב-14 המשחקים האחרונים מול מכבי חיפה בחוץ בני יהודה כבשה רק שלוש פעמים – בשלושה משחקים שונים. הפעם האחרונה בה כבשה יותר משער אחד מול חיפה בחוץ הייתה במאי 2003 בתיקו 2:2.

* מכבי חיפה עם חמישה ניצחונות בית רצופים.

נתונים: אתר דריבליסט

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
בני יהודה לא ניצחה בקרית אליעזר מאז אפריל 2008. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

הירוקים השלימו היום (שבת) את ההכנות למשחק הביתי מחר בתקווה להתקדם לעבר המקום השלישי, המוביל לכרטיס לאירופה. אריק בנאדו יצטרך שוב להתמודד עם סגל חסר. אייל משומר, שפתח במשחק הנבחרת, סובל ממתיחה ולא יעמוד לרשותו, שבשל כך צפוי לתת הזדמנות בעמדת המגן הימני לאלעד גבאי. כמו משומר, גם הקפטן יניב קטן לא נכלל בסגל, שכן הוא מחלים מקרע קטן בשריר הירך האחורי. לעומתם, אדין צוצאליץ' חוזר לתמונה אחרי כמה שבועות בהם ישב ביציע ואלון תורג'מן, שריצה עונש הרחקה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים במחזור הקודם (1:1 מול הפועל עכו) ישוב היישר להרכב הפותח.

בנאדו לא ערך אסיפות השבוע בעקבות הסגל החסר, והיום הוא דיבר לראשונה עם שחקניו. באסיפה שקיים אמר לשחקנים: "במחצית הראשונה בעכו לא החזקתם מספיק בכדור, ואת זה צריך לשפר. בשניה שיחקנו טוב יותר". אביחי ידין יחזור לסגל אך יפתח על הספסל.

בני יהודה:

בני יהודה שמדורגת עדין מתחת לקו האדום, שוב קיבלה הזדמנות פז לשפר עמדות בתחתית הטבלה וזאת לאחר התיקו הדרמטי בין מכבי פתח תקוה והפועל רמת השרון וכן בעקבות הפסדיהן של הפועל עכו והפועל רעננה. יחד עם זאת, בקבוצה חייבים לצבור נקודות בעצמם, כדי להפסיק ולהיות תלויים בחסדי הקבוצות האחרות.

הזהובים ערכו היום את האימון המסכם לקראת משחק החוץ נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר, כאשר המאמן יוסי אבוקסיס מתכנן שני שינויים בהרכב. עוז ראלי שפתח כקשר בשבוע שעבר, יוסט לעמדת המגן השמאלי על חשבון אמיליאנו פוסקו שיסופסל. הקשר לירוי צעירי שהחלים מפציעה בקרסול, ישוב לפתוח בקישור, לצידם של רפי דהן ואביעד בורלא הצעיר שמקבל מחמאות רבות בשבועות האחרונים בהם פתח. החלוץ האנגלי ג'יימס קין שנכנס כמחליף נגד רמת השרון, יפתח בהרכב במקומו של הקשר ליאם ווקר שיירד לספסל.

אייל משומר שחקן מכבי חיפה עם מאמנו אריק בנאדו. אדריאן הרבשטיין
יחסר לאריק בנאדו. אייל משומר/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: אלון תורג'מן

המשחק בעכו בשבוע שעבר הוכיח כמה חיפה זקוקה לאלון תורג'מן. החלוץ הזה הפך העונה, בכל עמדה שלא ישחק, לשחקן הכרעה שמסוגל להפוך משחק משעמם לניצחון בעזרת הברקה של רגע. השילוב בינו לבין פרישקין מול הפועל תל אביב הוכיח שמכבי חיפה מצאה את הנוסחה כדי לשפר את משחק ההתקפה שלה העונה. בסופו של דבר, לא חשוב כמה שערים תורג'מן חזה לעצמו על מפית, אלא כמה הוא יבקיע בפועל. האם הוא ישחזר את העונה האחרונה של ארבייטמן?

בני יהודה: דלה איינוגבה

השוער הניגרי עבר שבוע קשה מאוד, בעיקר מנטלית, אחרי השער שספג באשמתו בדקה ה-94 במחזור הקודם נגד הפועל רמת השרון. המאמן אבוקסיס מיהר לעמוד לצידו של איינוגבה השבוע, וכעת הזמן של השוער להוכיח שהוא מסוגל להיות זה שיעמוד בין הקורות במסע ההיחלצות של הזהובים מהתחתית והמסע הזה חייב להתחיל כבר מחר בקרית אליעזר.

שחקן מכבי חיפה, אלון תורג'מן. טל לוי
חיפה זקוקה לו. אלון תורג'מן/טל לוי

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: אמיר אדרי, אלעד גבאי, דקל קינן, סארי פלאח, טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, רובן ראיוס, חן עזרא, עידן ורד, אלון תורג'מן, תמאש פרישקין.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, עוז ראלי, רפי דהן, לירוי צעירי, אביעד בורלא, אמיר עגייב, אוהד קדוסי, ג'יימס קין.

דלה איינוגבה שוער בני יהודה. ברני ארדוב
חייב נקודות לבני יהודה. דלה איינוגבה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully