וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ברצלונה ניסו לפגוע בפיקה, בספרד עוסקים ב"קללה"

הבלם ספג מטח קללות וגם מטבע לכיוון ראשו, צ'אבי: "המגרש היה במצב רע מאוד". וגם: התאריך המקולל של בארסה

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
מה יהיה עם בארסה?/רויטרס

אומנם אנחנו רק במחזור ה-27 בליגה הספרדית אבל אחרי ההפסד 1:0 אתמול (שבת) בחוץ מול ויאדוליד, בברצלונה התחילו להשלים עם המציאות ומבינים שהאליפות מתרחקת מהם מאוד. ריאל מדריד, שתשחק הערב (20:00) בבית מול לבנטה, יכולה לפתוח פער של ארבע נקודות ובהתחשב בכמות הנקודות הנמוכה שמאבדות שלוש קבוצות הצמרת בספרד, יהיה קשה מאוד לקטאלנים לסגור פערים.

בתקשורת הקטאלנית תהו "האם בארסה זורקת את הליגה לפח?" וביקרו רבות את חוסר הרוטציה בקבוצה. ביציאה מהאצטדיון אף אירעה תקרית מכוערת בין אוהדי הקבוצה השייכים ל"boixos nois", ארגון האוהדים הקיצוני יותר של המועדון, לבין ג'רארד פיקה. הבלם עשה את דרכו אל מחוץ לאצטדיון בויאדוליד ואחד האוהדים השליך מטבע לעבר ראשו. למזלו של פיקה, המטבע חלף ממש לידו ופגע במצלמת טלוויזיה שליוותה אותו. פיקה גם ספג קללות רבות מכיוון אותה קבוצת אוהדים.

ברצלונה הפסידה, ריאל תברח?

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה מאוכזב. רויטרס
תקרית מאוד לא נעימה. פיקה/רויטרס

בארסה תסיים את המחזור רק במקום השלישי, הנמוך ביותר שלה אחרי 27 מחזורים מזה שש שנים. לפני שש שנים, באפריל-מאי 2008 תחת פרנק רייקארד, הייתה גם הפעם האחרונה בה הקטאלנים ספגו שני הפסדי חוץ רצופים בליגה, עד שהגיעו סוסיאדד וויאדוליד. בארסה איבדה לא פחות מ-13 נקודות בעשרה משחקים מאז שהחלה שנת 2014. בזמן הזה, ריאל מדריד למשל עשתה 23 נקודות מתוך 27.

בספרד עסקו ב"קללת השמיני במרץ": חמשת המשחקים האחרונים של ברצלונה בתאריך הזה, כולל המשחק של אתמול, הסתיימו בהפסד לאתלטיקו מדריד (1:0), הפסד לריאל מדריד (3:1), הפסד לסראגוסה (2:0), תיקו ביתי מול אותה ויאדוליד (1:1) וההפסד אתמול.

צ'אבי זעם בסיום על תנאי המגרש: "עשינו צעד לאחור וזה הפסד מאוד כואב, אבל צריך להמשיך הלאה. הדשא היה במצב רע מאוד ולא אפשר לנו לפתח את סגנון המשחק שלנו". ברצלונה מסרה אתמול 77 כדורים לא מדויקים, הנתון הגרוע ביותר שלה במשחק ליגה העונה.

והיה גם צד מנצח. פאוסטו רוסי, שכבש את השער היחיד במשחק, אמר: "זה יום מדהים, שיישאר לנצח בהיסטוריה של המועדון. אני מאוד שמח להיות חלק מזה. אנחנו יודעים שעמדה מולנו קבוצה מדהימה, אבל אנחנו מקריבים מדי יום כדי להגיע לרגעים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully