וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אג'ידה: "כולם רוצים להיות אלופים, משחקים בשביל זה"

9.3.2014 / 8:41

שוער באר שבע: "צריך גם מזל בכדורגל". סוארס התבקש להשיב להצעה עד סוף החודש, לפלט יוצע חוזה לשלוש שנים אם יישאר

one

בהפועל באר שבע חגגו אתמול (שבת) עוד ניצחון ששוב הקטין את הפער ממכבי תל אביב לנקודה אחת עם 0:1 ביתי על הפועל חיפה, אבל יודעים שביכולת הזאת יהיה לה קשה לזכות העונה באליפות. "אתמול היינו רחוקים מלשחק כמו קבוצה שרצה בצמרת הגבוהה. הפועל חיפה הגיעה ליותר מדי מצבים. מצד שני אנחנו מנצחים גם ביכולת לא טובה, וזה דבר שלא היה קורה הרבה בעבר", אמרו במועדון. "ננסה לצמק את הפער כמה שיותר עד המפגש עם מכבי תל אביב. מה שחשוב זה שאנחנו ממשיכים לשמור על מרחק סביר משאר הגדולות. אם ננצח את שני המשחקים הקרובים, אולי אפשר להמשיך לשאוף. יש דרבי בתל אביב בשבוע הבא, והפועל מגיעה אחרי ניצחון".

שער עצמי העניק לבאר שבע 0:1 דחוק על הפועל חיפה

אלישע לוי בסיום: "ממשיכים במסע עד הסוף"

אוסטין אג'ידה שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"בישראל, זו העונה הטובה בקריירה שלי". אוסטין אג'ידה/ברני ארדוב

"צריך גם מזל בכדורגל, כי לפעמים אתה משחק לא טוב ומנצח ולפעמים זה הפוך", אמר השוער אוסטין אג'ידה, שנחת בישראל רק ביום שישי וערך אימון אישי בלבד ביום המשחק. "הכי חשוב היה לקחת שלוש נקודות וזה בדיוק מה שעשינו אתמול ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה. מכבי תל אביב? הכי חשוב יהיה המיקום בסיום הפלייאוף ולא מה יקרה השבוע או שבוע הבא. יש לנו הרבה עבודה לעשות ואנחנו לא מסתכלים על מכבי תל אביב". "אליפות? כולם רוצים להיות אלופים ואנחנו משחקים בשביל זה". על העובדה ששמר על רשת נקיה במשחק הידידות של ניגריה מול מקסיקו וגם אתמול אמר: "כל משחק הוא שונה, אבל חשוב ששמרתי על רשת נקייה. אני מחויב לנבחרת הלאומית וגם להפועל באר שבע. בישראל, זו העונה הטובה ביותר בקריירה שלי. יש לנו קבוצה טובה עם שחקנים טובים, שעושים את העבודה קלה עבורי".

בבאר שבע לוחצים על ויליאם סוארס לחתום על חוזה חדש כבר במהלך החודש הנוכחי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הבלם קיבל הצעה לחוזה לשנתיים וחצי והשבוע התבקש להשיב עד סוף החודש להצעה. אם משפחתו תסכים להישאר בישראל, הוא ישחק בנגב עד יוני 2016 ויסיים חוזה יחד עם אליניב ברדה. המטרה היא להשאיר את הברזילאי ואת רוב שלד הזרים בעונה הבאה, פרט לדויד הובר שגנט כנראה תסרב להשאיל אותו לעונה נוספת. במועדון מרוצים מהתפקוד של הבלגי, אך קשה להאמין שיצליחו לרכוש אותו אחרי שנקנה מגנק תמורת 700 אלף יורו. המועדון מחזיק באופציה חד צדדית על אוסטין אג'ידה שיישאר. גם טומיסלב פאיוביץ' בתכניות, ובמועדון היו מרוצים מאוד מההופעה של הסרבי אתמול וכן מהעובדה שאלישע לוי לא סיכן אותנו בשבועיים האחרונים למרות שערך אימונים מלאים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גליינור פלט שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ישתכנע להישאר? גליינור פלט/ברני ארדוב

במועדון החמיאו לתומר סויסה, שמצא את מאור בוזגלו ש-"בישל" את השער העצמי של ניקוליץ'. לגבי גליינור פלט, לחלוץ יוצע חוזה לשלוש עונות אם יוותר על האופציה לעזוב תמורת 25 אלף יורו בתום העונה. בבאר שבע יציעו לשחקן להאריך את ההסכם לאחר שישיב האם ברצונו להישאר במועדון. במועדון טרם סיימו את המגעים עם לוטם זינו, שצפוי לחתום על חוזה חדש לחמש שנים. אלישע לוי המשיך במסורת הקבועה של החילופים שלו, כשהכניס לשדה מלבד סויסה את לוטם זינו וסיראז' נאסר. במועדון הסבירו: "העונה אין מקום לניסיונות. כולם טובים וצריך לדעת להיות סבלניים". קובי דג'אני וניקולאס פלצ'וק מאוכזבים לאחר ששוב לא שותפו. נכון לעכשיו, השניים לא צפויים להישאר בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully