וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "זה ניצחון חשוב, ממשיכים במסע עד הסוף"

8.3.2014 / 21:02

מאמן באר שבע חגג את הניצחון על הפועל חיפה: "הסבלנות השתלמה". דורה: "אם הייתי לובש שחור, פלט היה מורחק"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע לא מוותרת למכבי תל אביב במאבק האליפות. הקבוצה של אלישע לוי לא הרשימה הערב (שבת) במשחק הבית שלה מול הפועל חיפה אבל השיגה ניצחון רביעי ברציפות, 0:1 דחוק. חיפה החמיצה מצבים קורצים ואלילת המזל הייתה שוב לצידה של באר שבע אחרי שדנילו ניקוליץ' דחק לשערו הוא (79) בדקה ה-79 וסידר לדרומיים שלוש נקודות קריטיות שמצמקות את הפיגור ממכבי בפסגה לנקודה בלבד.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
צמוד למכבי. אלישע לוי/יוסי ציפקיס

אלישע לוי, מאמן הפועל באר שבע שוב נמנע מהצהרות: "אני מוציא הרבה אנרגיה. הקהל שלנו שווה את זה. אנחנו צריכים להמשיך את העונה הזו. כל שבת זו הצגה וחוויה. כדורגל זה כיף ואם מתייחסים לזה ככה, גם נהנים. היום היה לנו קשה מאוד, אבל בסופו של דבר בסבלנות חיכינו להזדמנויות שלנו ועשינו ניצחון חשוב מאוד. אנחנו ממשיכים במסע עד הסוף. אני לא רוצה סתם להצהיר. אנחנו נהנים והמטרה היא לאבד כמה שפחות נקודות. רוצים ליהנות ולגרום להנאה לקהל. אנחנו נמצאים במצב שגם בגביע אנחנו יכולים לקחת וגם אנחנו קוראים טוב את הטבלה, אבל מה שחשוב לנו זה לא לאבד נקודות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
נהנו מהרבה מזל אבל חגגו בסיום. שחקני הפועל באר שבע/ברני ארדוב

מאור בוזגלו, קשרה הנפלא של באר שבע שוב היה מעורב בשער של קבוצתו שהחל אחרי כדור רוחב מסוכן שלו מצד שמאל. הקשר התייחס בסיום המשחק למזל שהיה לקבוצתו במשחק הזה: "מגיע כל הכבוד לכל השחקנים. ידענו שבמשחק מהסוג הזה אנחנו צריכים המון סבלנות ושהפועל חיפה לא תסתגר אלא תתקוף. עמדנו במטרה ולקחנו את שלוש הנקודות למרות שהיה קשה. גם מבחינה מנטלית שחקנים היו בנבחרות ולא התאמנו כמו שצריך אבל העיקר שניצחנו. מזל צריך להיות חלק מהמשחק ואני שמח שזה לטובתנו".

בוזגלו הוסיף: "ניקח מהמשחק הזה את הניצחון, פחות את הכדורגל". על המשחק של הנבחרת בו הבקיע בהפסד 3:1 לסלובקיה: "היה בסדר בנבחרת, מאכזב שהפסדנו. זו לא הייתה ההופעה הראשונה שלי בנבחרת. היה כיף לחזור ומה שחשוב עכשיו להתמקד בהפועל באר שבע. אני פחות מסתכל על מכבי תל אביב נגד בית"ר, אלא על הקבוצה שלי".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. יוסי ציפקיס
ממשיכים בשלהם. שחקני הפועל באר שבע/יוסי ציפקיס

בצד השני נרשמה אכזבה בהחלט מובנת אצל החיפאים שהיו ראויים לתיקו לפחות מהמשחק הזה. אם כי גם ניצחון של חיפה לא היה מספיק לה כדי להשתחל לפלייאוף העליון מכיוון שבני סכנין ניצחה מוקדם יותר את הפועל רעננה.

שלומי דורה, מאמן הפועל חיפה היה מאוכזב ובצדק מההפסד ובא בטענות לשופט רועי ריינשרייבר: "אם הייתי לובש היום שחור על המגרש, הייתי נותן אדום לפלט. ראינו רגל עולה למעלה בלי קשר לכדור. על פי כל חוקי אופ"א ופיפ"א זה צריך להיות כרטיס אדום".

על העובדה שקבוצתו תשחק בפלייאוף התחתון: "ברור שיכולנו להיות בפלייאוף העליון. אם אנחנו מאבדים נקודות יקרות בבית, אני חוזר על עצמי ומרגיש כמו טמבל, אבל אלה העובדות. באנו בלי רגשי נחיתות. שיחקנו מצוין. הייתה חסרה רגל מסיימת. באר שבע עם קצת פחות יכולת באה להם אלילת המזל שעזרה להם לנצח. אני בטוח שאם ניראה כמו שנראינו היום, לא נסתבך בתחתית. העונה שלנו היא נדנדה עם הרבה עליות וירידות".

אוהדי הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
חגג עם השחקנים בסיום. אוהדי הפועל באר שבע מרוצים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully