וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מנשה/חדרה/עמק חפר בחצי הגמר

הקבוצה המאוחדת גברה 1:3 על כפר סבא ותפגוש בסדרת חצי הגמר אליה העפילה לראשונה מאז 2000/01 את מטה אשר/עכו

לאחר שמכבי הוד השרון הבטיחה את מקומה בחצי גמר הפלייאוף ביום שישי, הצטרפה הערב (שבת) לארבע הגדולות גם מנשה/חדרה/עמק חפר שניצחה את הפועל כפר סבא 0:2 וסדרה את הסיפור לעיני 620 צופים בעין שמר. החבורה של יניב בר נצר ניצחה באמצע השבוע באולם בר לב והפכה את המשימה לאפשרית הרבה בזכות הקהל הנפלא. המועדון המאוחד מגיע כעת לחצי גמר הפלייאוף לראשונה מאז עונת 2000/01.

52 אחוזי יעילות בהתקפה במערכה הראשונה סידרו ניצחון קליל למארחים 18:25. כמות הטעויות של מנשה/חדרה/עמק חפר תפחה במערכה השנייה, אבל במקביל גם ההתקפה הפכה יעילה יותר ולמרות שדרוג ביכולתה של כפר סבא, המקומיים קפצו ליתרון 0:2 עם ניצחון צמוד יותר 22:25. כפר סבא חיממה את האווירה במערכה השלישית למרות שנקלעה לפיגור מוקדם. ההתקפה המקומית הורידה הילוך, כפר סבא החלה לחסום כדורים והפער הצטמק ל-2:1 עם חגיגה כפר סבאית בתום מערכה צמודה 23:25.

סיפור דומה עם משחק צמוד קיבל הקהל המקומי גם במערכה הרביעית, אבל בהבדל עיקרי אחד: הקבלה המקומית דאגה לתשובות לרוב השאלות ובסיום ניצחון 22:25 למנשה/חדרה/עמק חפר שחוגגת 1:3 בדרך למפגש עם הפועל מטה אשר/עכו בסדרת חצי הגמר. גומז ז'וארס היה חד כהרגלו עם 25 נקודות, מרסלו באצ'י 15, אורי ששון 9. את כפר סבא הוביל בנקודות סבה פכרז עם 20 נקודות.

סדרות חצי גמר הפלייאוף יפתחו ביום שלישי כשהפועל מטה אשר/עכו תארח את מנשה/חדרה/עמק חפר. שתי הקבוצות נפגשו בגמר גביע המדינה בעונה שעברה, אז חגגה הקבוצה מנעמן זכייה ראשונה בגביע מאז 2003. מכבי תל אביב תארח את מכבי הוד השרון. הסדרות ישוחקו בשיטה של הטוב משלושה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully