וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס: "אלו שלא בוטחים בנו יכולים לעזוב"

מגן ברצלונה תקף אחרי ההפסד לויאדוליד, מרטינו: "יש עוד 15 יום לקלאסיקו, חייבים להשתפר". התקשורת קוטלת: "בלי בושה"

שחקני ברצלונה פברגאס עם סרחיו בוסקטס מאוכזבים. GettyImages
הרימו ידיים? שחקני ברצלונה מאוכזבים/GettyImages

15 ימים לפני הקלאסיקו הגדול נגד ריאל מדריד, קיבלה ברצלונה הזדמנות מצוינת לצמק את הפער מהיריבה הגדולה שלה לתואר האליפות ולעלות לפחות זמנית לפסגת הליגה הספרדית. אולם האלופה המשיכה הערב (שבת) את היכולת המאכזבת שלה ונחלה הפסד חוץ שני רצוף, 1:0 מול ויאדוליד החלשה.

ברצלונה שוב הפסידה, ריאל מדריד תברח לה?

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
נראה כבוי. ליאונל מסי/רויטרס

טאטה מרטינו, מאמן הקטלאנים ניסה להסביר את היכולת החלשה של הקבוצה שלו: "הקבוצה הייתה חסרת יצירתיות ורעיונות בחלק הקדמי, אבל לא איבדנו את התשוקה והנחישות. נכשלנו לחלוטין ביצירת מצבים וזה עלה לנו בהפסד". טאטה הוסיף: "חסרו לנו הדברים שעשו אותנו קבוצה גדולה - מציאת מרחבים, משחק אגפים ומסירות עומק לשחקני ההתקפה. נעבוד קשה על הדברים האלו ונשתפר. לאור היכולת היום, אנחנו לא במיטבנו, אבל נהיה חייבים להיות בשיאנו במאבק מול ריאל מדריד. כמובן שהקרב על האליפות עדיין פתוח. יש עוד 15 יום עד הקלאסיקו, חייבים להשתפר".

דני אלבס, מגן ברצלונה, נשמע די תקיף אחרי המשחק: "אנחנו נילחם כל עוד יש סיכוי לזכות באליפות. אלו שלא סומכים עלינו יכולים לעזוב. אנחנו מאוכזבים כמו כולם מההפסד הזה וזה משפיע על האווירה בחדר ההלבשה. ברור שהסיכויים שלנו פחתו עכשיו אבל נמשיך להילחם".

אלבס הוסיף: "אין זמן עכשיו לרגשות חרטה. יש לנו משחק חשוב מאוד ביום רביעי נגד מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות ואנחנו נודח אם נמשיך להתעסק במשחק מול ויאדוליד".

סרחיו בוסקטס לא ניסה להתגונן אחרי המשחק: "לא הייתה לנו את הגישה הנכונה למשחק הזה. עשינו את הדברים מאוד קשה לעצמנו ולא הופענו כמו שהיינו צריכים להופיע כדי להשיג ניצחון. המחצית הראשונה הייתה רעה מאוד, בשנייה ניסינו לתקוף אבל פשוט לא הצלחנו לכבוש. זה הפסד מאוד קשה ואנחנו עכשיו במצב לא טוב בליגה".

צ'אבי הודה ש"אנחנו לא יכולים למצוא שום דבר חיובי במשחק הזה, נהיה חייבים להשתפר לקראת המשחק ברביעי מול סיטי. זה פשוט לא היה היום שלנו. זה הפסד כואב, שבהחלט פוגע בנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
חרארדו טאטה מרטינו, מאמן ברצלונה. AP
זה הזמן להתעורר. טאטה/AP

בינתיים התקשורת מבקרת בצורה קשה את ברצלונה. "מונדו דפורטיבו" כתב ש"ברצלונה עצובה ולא אופיינית מתחילה להיפרד מהתואר". העיתון "ספורט" ציין ש"בארסה נחושה לאבד את האליפות, במשחק בלי נשמה היא אכזבה ולא הגיבה למעלה משעה מול ויאדוליד... ערב המשחק מול מנצ'סטר סיטי, ברצלונה ויתרה על הליגה". ב"אל פאיס" הכותרת על ברצלונה קראה "בלי כדורגל, בלי מנהיגים, בלי בושה", בעוד "אל מונדו" קרא "בארסה חרה-קירי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully