וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: אס"א תל אביב זכתה באליפות המדינה

האלופה החדשה ניצחה 5:12 את יזרעאל שאירחה את הגמר. המאמן רענן פן: "כיף להגיע למעמד כזה וכיף לזכות באליפות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האלופה החדשה. אס"א תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אס"א תל אביב זכתה היום (שבת) באליפות המדינה בראגבי, לאחר שניצחה במשחק הגמר 5:12 את יזרעאל, אחרי שלוש שנים ששתי הקבוצות המובילות של הענף לא נפגשו במעמד הגמר.

כ-1,000 צופים הגיעו למגרש המיתולוגי בקיבוץ יזרעאל הצופה על כול העמק, וראו את המשחק נפתח בלחץ מצד הקבוצה המארחת, שגם הצליחה להניח את הטריי הראשון במהלך יפה ובסיומת של מתן ברוש. תל אביב לא אמרה נואש והתחילה ללחוץ ועם הגנה חזקה ששברה את המהלכים של יזרעאל, הצליחה להשוות בטריי של דימה דריוזן ולוח התוצאות עמד על 5:5.

בהמשך המחצית השנייה תל אביב המשיכה לשמור על קו הגנה חזק מאוד שלא נתן ליזרעאל להגיע למצבים התקפיים. תל אביב הצליחה להניח עוד טריי במהלך קבוצתי מהיר וקטלני והפעם על ידי מישה אלי, שגם זכה בשחקן המצטיין של המשחק. את ההתקפה השלים בבעיטת המרה ויטאלי פרמרק והתוצאה כבר 5:12 לתל אביב. בחמש הדקות האחרונות של המשחק יזרעאל הפעילה לחץ אדיר וניסתה להניח את הטריי לשוויון, אך שוב ההגנה של תל אביב היום הייתה במיטבה ובעצם הכריע את המשחק.

רענן פן, מאמנה של אס"א תל אביב, אמר: "ההגנה עשתה את ההבדל ואת העבודה. לנצח ביזרעאל זה דבר נדיר, ועוד בתוצאה נמוכה. שברנו להם את המצבים הסטאטיים, מהלכים שהם מומחים בהם ושם היה היתרון שלנו. היריבות בין שתי הקבוצות היא יריבות מיוחדת במינה כבר שנים רבות. כיף להגיע למעמד כזה וכיף לזכות באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully